Θεαματική αύξηση 142% εμφάνισαν στο πρώτο τρίμηνο οι παγκόσμιες πωλήσεις υπολογιστών-ταμπλέτα, καθώς οι καταναλωτές στρέφονται προς τα tablets σε βάρος των πωλήσεων προσωπικών υπολογιστών (PCs), που κατέγραψαν πτώση 14% στο ίδιο διάστημα, σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας ερευνών IDC.
Θεαματική αύξηση 142% εμφάνισαν στο πρώτο τρίμηνο οι παγκόσμιες πωλήσεις υπολογιστών-ταμπλέτα, καθώς οι καταναλωτές στρέφονται προς τα tablets σε βάρος των πωλήσεων προσωπικών υπολογιστών (PCs), που κατέγραψαν πτώση 14% στο ίδιο διάστημα, σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας ερευνών IDC.
Στο τρίμηνο Ιανουαρίου - Μαρτίου πουλήθηκαν συνολικά 49,2 εκατ. ταμπλέτες (από 20,3 εκατ. ένα χρόνο πριν) και απ’ αυτές οι 19,5 εκατ. ήταν iPad. Στον αντίποδα οι πωλήσεις PCs μειώθηκαν στις 73 εκατ. συσκευές στο πρώτο τρίμηνο. Στην αγορά των tablets την πρώτη θέση καταλαμβάνει η Apple με τα iPad, αλλά μειωμένο μερίδιο αγοράς στο 39% από 58,1% πέρυσι.