Οι φίλοι του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι ανέμεναν με ανυπομονησία το ράλι Αργεντινής. Οχι για να μάθουν ποιος θα είναι αυτός που θα ηγείται, αλλά περισσότερο για μία επικειμένη μάχη μεταξύ των Λεμπ και Οζιέ.
Οι φίλοι του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι ανέμεναν με ανυπομονησία το ράλι Αργεντινής. Οχι για να μάθουν ποιος θα είναι αυτός που θα ηγείται, αλλά περισσότερο για μία επικειμένη μάχη μεταξύ των Λεμπ και Οζιέ. Ενα γαλλικό εμφύλιο που διεξήχθη στην αρχή της χρονιάς με νικητή τον πολυνίκη και πολυπρωταθλητή Λεμπ στο ράλι Μόντε Κάρλο.
Την ήττα του αυτή που είναι και η μοναδική φετινή (μέχρι στιγμής) δε μπόρεσε να «χωνέψει» ο πεισματάρης Οζιέ και έχει βάλει στόχο στην Αργεντινή να πάρει το αίμα του πίσω. Ηδη, μετά από πέντε ειδικές διαδρομές στη χώρα της Λατiνικής Αμερικής, προηγείται του συμπατριώτη του με 16,3 δευτ. διαφορά. Η μάχη τους κράτησε μόλις στην πρώτη ειδική αφού μετά ο οδηγός της VW «πήρε κεφάλι» και ξέφυγε στη γενική κατάταξη. Μόνο στην τρίτη ΕΔ «καρδιοχτύπησε» λίγο χάνοντας τη μισή του διαφορά από τον δεύτερο στη γενική κατάταξη Λεμπ, όταν κόλλησε πίσω από τον Σορντό. Στις δύο όμως απογευματινές ΕΔ κατάφερε να ανακάμψει και να ολοκληρώσει την ημέρα, έχοντας πετύχει τον καλύτερο χρόνο στις τέσσερις από τις πέντε ειδικές του αγώνα.
Πίσω του ακολουθεί ο Σεμπάστιαν Λεμπ, ο οποίος ομολογουμένως χρειάστηκε λίγο χρόνο μέχρι να συνηθίσει το Citroen DS3 WRC μετά από τρεις σχεδόν μήνες απουσίας. Η τύχη του θα μπορούσε να ήταν καλύτερη αν είχε κάνει τη σωστή επιλογή ελαστικών. Αυτό ήταν ένα κριτήριο που στοίχισε αρκετά σε όλη την ομάδα της Citroen αφού επέλεξε για τις δύο απογευματινές ειδικές τη σκληρή γόμα της Michelin, υπολογίζοντας ότι οι καιρικές συνθήκες θα είναι αντίστοιχες με το πρωί, δηλαδή ήλιος και ζέστη.
Ο καιρός όμως επεφύλαξε δυσάρεστες εκπλήξεις για τη γαλλική εργοστασιακή ομάδα αφού το απόγευμα η ομίχλη και η βροχή, είχαν ως αποτέλεσμα τα πληρώματα της Citroen να παλεύουν να βρουν πρόσφυση, να γλιστρούν μέσα στις ειδικές και να χάσουν πολύτιμο χρόνο.
Ετσι, ο Λεμπ έμεινε πίσω από τον Οζιέ και ο Χίρβονεν που κέρδισε την τρίτη ειδική του αγώνα να παραμείνει τρίτος, μόλις 1,8 δευτ. πίσω από τον teammate του και 18,1 από τον πρωτοπόρο Γάλλο.
Στην τέταρτη θέση της γενικής ακολουθεί ο Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα, ολοκληρώνοντας την ημέρα με ανάμικτα συναισθήματα. Αν και ξεκίνησε δεύτερος, ένα τεχνικό πρόβλημα τον άφησε χωρίς χειρόφρενο στις δύο επόμενες και τον έριξε 22,6 δευτ. πίσω από τον Χίρβονεν.
Το πρώτο Ford ανήκει στον Ευγκένι Νόβικοφ. Ο Ρώσος άδραξε την ευκαιρία μετά την ατυχία που χτύπησε για μία ακόμη φορά την πόρτα του Μαντς Οστμπεργκ και ανέβηκε πιο ψηλά στη γενική κατάταξη. Ο νεαρός Νορβηγός, αν και ήταν πέμπτος μέχρι τα μισά της σημερινής ημέρας, χτύπησε σε έναν βράχο 14 χλμ μέσα στην τέταρτη ΕΔ, με αποτέλεσμα να «πληγώσει» το σύστημα διεύθυνσης του Fiesta RS WRC και να εγκαταλείψει.
Ο Αντρέας Μίκελσεν με το τρίτο Polo R WRC, έχασε μόλις στην τελευταία ειδική την πέμπτη θέση από τον Νόβικοφ . Ακολουθούν ο Τιερί Νουβίλ και ο Μάρτιν Πρόκοπ που χρειάστηκε χρόνο για να συνηθίσει τα ελαστικά της Michelin στη θέση των DMACK που χρησιμοποιούσε. Ο Τσέχος δεν απώλεσε τη θέση του ακόμη και μετά την έξοδο στην πέμπτη ΕΔ όταν έχασε τον έλεγχο σε μία αργή στροφή και χρειάστηκε τη βοήθεια ενός θεατή για να επαναφέρει το αυτοκίνητο.
Ενατος είναι ο «ντόπιος» Ντάνιελ Πόζο με ένα ακόμη Fiesta RS ενώ την πρώτη δεκάδα ολοκληρώνει ο «ταλαιπωρημένος» Ντάνι Σορντό. Ο Ισπανός έχασε κάθε ελπίδα για μία θέση στο βάθρο όταν τούμπαρε στην τρίτη ειδική διαδρομή, μετά από λάθος, όπως υποστήριξε στις σημειώσεις του.