Αύξηση 18,9% σημείωσε η συνολική διαφημιστική δαπάνη το χρονικό διάστημα 1999-2002, σύμφωνα με στοιχεία κλαδικής μελέτης της ICAP.
Η διαφημιστική δαπάνη στα κύρια μέσα παρουσίασε αύξηση 13,4%, ενώ στα υπαίθρια μέσα ενισχύθηκε 89%, αποσπώντας μερίδιο ιδιαίτερα από την τηλεόραση.
Σήμερα δραστηριοποιούνται στην χώρα μας περίπου 410 διαφημιστικές επιχειρήσεις. Οι εννέα από τις δέκα μεγαλύτερες του κλάδου είναι πολυεθνικές με βάση τις πωλήσεις τους. Οι δώδεκα μεγαλύτερες διαφημιστικές εταιρείες κάλυψαν το 38,7% της αγοράς το 2001, ενώ το 1998 δέκα εταιρείες το 33% της αγοράς, στοιχεία που δείχνουν ότι ο βαθμός συγκέντρωσης του κλάδου στο διάστημα 1998-2001 έχει αυξηθεί.
Η διαφημιστική δαπάνη το 2003 συντηρείται από τα Ολυμπιακά Εργα, το πρόγραμμα επικοινωνίας των Ολυμπιακών Αγώνων και τα έργα που συνδέονται με το Γ' ΚΠΣ, ενώ το 2004 η διαφημιστική δαπάνη θα ωφεληθεί και από τις εθνικές εκλογές.
Οι επιχειρήσεις του κλάδου, σύμφωνα με τα συμπεράσματα της μελέτης, ανησυχούν περισσότερο για την μεσοπρόθεσμη προοπτική, και συγκεκριμένα μετά το 2005.