Φαίνεται πως τα παράπονα και οι διαμαρτυρίες των ομάδων για τα ελαστικά της Pirelli εισακούστηκαν.
Φαίνεται πως τα παράπονα και οι διαμαρτυρίες των ομάδων για τα ελαστικά της Pirelli εισακούστηκαν. Ετσι, η ιταλική εταιρεία αποφάσισε να αλλάξει τη σκληρή της γόμα.
Η νέα γόμα θα χρησιμοποιηθεί για πρώτη φορά στο επόμενο GP, στην Ισπανία και θα μοιάζει αρκετά σε χαρακτηριστικά με την αντίστοιχη περυσινή. Μέχρι στιγμής η υπάρχουσα σκληρή γόμα έχει χρησιμοποιηθεί σε δύο αγώνες, σε Μαλαισία και Μπαχρέιν, όπου οι υψηλές θερμοκρασίες επέβαλαν την επιλογή της, στην Ευρώπη όμως, που ακολουθεί στο πρόγραμμα της F1, οι θερμοκρασίες είναι πιο ήπιες. Επομένως απαιτείται μία γόμα που θα έχει μεγαλύτερο εύρος θερμοκρασιών λειτουργίας.
Μετά από συνεννόηση και με τις έντεκα ομάδες, η Pirelli αποφάσισε να διαφοροποιήσει τη σκληρή της γόμα, για να δώσει την ευκαιρία, όπως είπε ο αγωνιστικός της διευθυντής Πολ Χέμπερι, στις ομάδες να «παίξουν» περισσότερο με τη στρατηγική.
«Μετά την αξιολόγηση των ελαστικών σε σχέση με την ισορροπία έπειτα από τους τέσσερις πρώτους αγώνες, αποφασίσαμε σε συνεννόηση με όλες τις ομάδες, να αλλάξουμε τη σκληρή γόμα από την Ισπανία και έπειτα, όπως κάναμε στη Βαρκελώνη πριν από δύο χρόνια, όταν και τότε παρουσιάσαμε μία νέα σκληρή γόμα για το υπόλοιπο της σεζόν. Η νέα έκδοση της σκληρής γόμας θα βρίσκεται πιο κοντά με το ελαστικό του 2012, στοχεύοντας να δώσει στις ομάδες μεγαλύτερη ευκαιρία να δοκιμάσουν περισσότερες στρατηγικές σε συνδυασμό με τις άλλες γόμες, οι οποίες παραμένουν ως έχουν», δήλωσε ο Πολ Χέμπερι.
Παράλληλα, η Pirelli ανακοίνωσε τις γόμες που προτίθεται να χρησιμοποιήσει στους τρεις επόμενους αγώνες τις χρονιάς.
Ετσι, στην Ισπανία θα δοθούν στις ομάδες η νέα σκληρή γόμα και η μεσαία λόγω των υψηλών θερμοκρασιών στην πίστα της Καταλούνια. Στο Μονακό για πρώτη φορά φέτος θα υπάρχουν η μαλακή και η πολύ μαλακή γόμα, μία επιλογή που είναι μονόδρομος ενώ στον Καναδά η επιλογή αφορά στην πολύ μαλακή και τη μεσαία γόμα, αντίστοιχα.