Κοινωνία
Παρασκευή, 26 Απριλίου 2013 17:29

Πρώτη φάση του έργου «Η γαστρονομία στο marketing του ελληνικού τουρισμού»

Στην πρώτη φάση υλοποίησης του έργου «Η Γαστρονομία στο Marketing του Ελληνικού Τουρισμού», προχωρά ο ΣΕΤΕ, μετά την ολοκλήρωση της καμπάνιας για τη συγκέντρωση οικονομικών πόρων.

Στην πρώτη φάση υλοποίησης του έργου «Η Γαστρονομία στο Marketing του Ελληνικού Τουρισμού», προχωρά ο ΣΕΤΕ, μετά την ολοκλήρωση της καμπάνιας για τη συγκέντρωση οικονομικών πόρων.

Η πρωτοβουλία, η οποία χρηματοδοτείται αποκλειστικά από χορηγίες ιδιωτικών επιχειρήσεων και επαγγελματικών φορέων, στηρίζεται, σύμφωνα με τον Σύνδεσμο στο γεγονός πως η ελληνική γαστρονομία είναι σε θέση να προσφέρει ποιοτική αναβάθμιση στο τουριστικό προϊόν της χώρας μας και ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας.

Η πρώτη φάση υλοποίησης περιλαμβάνει κυρίως την καταγραφή του γαστρονομικού χαρτοφυλακίου σε πανελλαδική κλίμακα, για τη δημιουργία της δίγλωσσης (ελληνικά-αγγλικά) διαδικτυακής πύλης της ελληνικής γαστρονομίας, όπου θα συμπεριληφθεί το σύνολο της  «γαστρονομικής αλυσίδας», από την παραγωγή ποιοτικών πρώτων υλών και προϊόντων, στην εστίαση και τη φιλοξενία.