Μία νέα εφαρμογή, που αποτελεί την είσοδό του στον κόσμο της μουσικής, παρουσίασε το Twitter. Το #Music προτείνει στο χρήστη μουσικά κομμάτια βάσει των λογαριασμών που κάνει «follow» στο δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο.
Μία νέα εφαρμογή, που αποτελεί την είσοδό του στον κόσμο της μουσικής, παρουσίασε το Twitter. Το #Music προτείνει στο χρήστη μουσικά κομμάτια βάσει των λογαριασμών που κάνει «follow» στο δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο.
Tα τραγούδια μπορούν να παιχτούν απευθείας στην εφαρμογή, μέσω υπηρεσιών όπως το Rdio, το Spotify και το iTunes, ενώ παράλληλα ο χρήστης ενημερώνεται για τα τραγούδια που ακούνε οι φίλοι του και λαμβάνει άλλες μουσικές προτάσεις.
Το #Music αναμένεται να είναι διαθέσιμο σύντομα για download στο iPhone. Προς το παρόν, δεν έχει ανακοινωθεί έκδοση για Android ή Windows Phone, αλλά θα υπάρχει μία έκδοση για browsers. Αρχικά θα είναι διαθέσιμο σε Μ.Βρετανία, Ιρλανδία, ΗΠΑ, Καναδά, Αυστραλία και Ν.Ζηλανδία, με περισσότερες χώρες να προστίθενται αργότερα.
Σε δημοσίευσή του σε blog, ο Στίβεν Φίλιπς, στέλεχος του Twitter, εξήγησε πώς η εφαρμογή χρησιμοποιεί τη δραστηριότητα στο Twitter για να εντοπίζει τα δημοφιλέστερα μουσικά κομμάτια και τους ανερχόμενους καλλιτέχνες, διευκολύνοντας και την αλληλεπίδραση με ρους ίδιους. Γενικότερα, το να κάνει κανείς «follow» καλλιτέχνες είναι μία πολύ γενικευμένη τάση στο δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο, και είναι πάρα πολλοί οι καλλιτέχνες οι οποίοι το έχουν αντιληφθεί και παρουσιάζονται ιδιαίτερα ενεργοί στο χώρο.
Το #Music είναι η τρίτη «standalone» εφαρμογή του Twitter, και, σύμφωνα με τους Financial Times, εντάσσεται στο πλαίσιο μίας γενικότερης επιδίωξης συμφωνιών με άλλα μέσα και δίκτυα, όπως το NBC, με στόχο την δημοσίευση αποσπασμάτων από αθλητικά γεγονότα και τηλεοπτικές εκπομπές μέσω των tweets.
Η συγκεκριμένη κίνηση από πλευράς του Twitter έρχεται λίγες εβδομάδες μετά το «λανσάρισμα» από πλευράς του Facebook ενός εξειδικευμένου news feed που προβάλλει τα τραγούδια που ακούνε οι φίλοι του χρήστη. Γενικότερα, παρατηρείται μία ευρύτερη «στροφή» των κοινωνικών δικτύων προς τη βιομηχανία ψυχαγωγίας, αποσκοπώντας σε έσοδα από διαφημίσεις- τα οποία αυξάνονται στον τομέα των φορητών συσκευών.