Την τρίτη του φετινή νίκη σε τέσσερις αγώνες και δεύτερη συνεχόμενη στο χώμα πανηγύρισε ο Σεμπαστιέν Οζιέ.
Την τρίτη του φετινή νίκη σε τέσσερις αγώνες και δεύτερη συνεχόμενη στο χώμα πανηγύρισε ο Σεμπαστιέν Οζιέ. Ο Γάλλος απέδειξε σε ένα ακόμη ράλι ότι το Polo R WRC είναι δύσκολος αντίπαλος στο χώμα κερδίζοντας τις έξι από τις 15 ειδικές διαδρομές στην Πορτογαλία.
Από χθες είχε έναν αέρα 34,8 δευτερολέπτων από το δεύτερο οδηγό, κερδίζοντας μάλιστα τις περισσότερες ειδικές της δεύτερης ημέρας του αγώνα. Σήμερα όμως, με το καλημέρα «καρδιοχτύπησε» καθώς στην δωδέκατη ειδική (και πρώτη της ημέρας) έχασε 35 δευτερόλεπτα έχοντας πρόβλημα στο πίσω διαφορικό. Κατάφερε ωστόσο να ολοκληρώσει την ειδική και να διατηρηθεί στην πρώτη θέση της γενικής κατάταξης.
Δεν το έβαλε όμως κάτω και κέρδισε στη συνέχεια την Power Stage, το δεύτερο πέρασμα της απαιτητικής Almodovar, μήκους 52,3 χιλιομέτρων, παίρνοντας και τους τρεις επιπλέον βαθμους. Ετσι, έφυγε από τον Πορτογαλία με το απόλυτο των 28 βαθμών, κάτι που καταφέρνει για τρίτη συνεχόμενη φορά εφέτος. Και να σκεφτεί κανείς ότι ο Γάλλος ταλαιπωρείται εδώ και αρκετό καιρό από ίωση!
Στη δεύτερη θέση ανέβηκε ο Μίκο Χίρβονεν με το Citroen DS3, ο οποίος δέχθηκε ως θείο δώρο την ατυχία που «χτύπησε» τον Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα στην δωδέκατη ειδική. Οπως και ο teammate του Οζιέ, ο Λάτβαλα αντιμετώπισε πρόβλημα στην ίδια ειδική, έχοντας σπασμένο εμπρός άξονα στο Polo R WRC. Αποτέλεσμα ήταν ο Φινλανδός να χάσει ένα λεπτό, να πέσει στην τρίτη θέση της γενικής κατάταξης και να βγάλει την ειδική μόνο με την πίσω κίνηση. Τουλάχιστον χαμογέλασε λίγο στο τέλος όταν τερμάτισε τρίτος στην Power Stage, παίρνοντας έναν βαθμό επιπλέον.
Τους δύο βαθμούς της δεύτερης θέσης τους κέρδισε ο Μαντς Οστμπεργκ. Ο νεαρός Νορβηγός ήταν ο μεγάλος χαμένος του αγώνα καθώς εγκατέλειψε πολύ νωρίς, μόλις στην τρίτη ειδική, από δικό του, όπως είπε λάθος. Μπέρδεψε, όπως εξήγησε, τις σημειώσεις του σε μία αριστερή στροφή περίπου 13 χιλιόμετρα μέσα στην ειδική με αποτέλεσμα να μπει με μεγαλύτερη ταχύτητα και περισσότερα χιλιόμετρα στη στροφή. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα το Fiesta RS WRC να τουμπάρει, αλλά ευτυχώς τόσο αυτός όσο και ο συνοδηγός του βγήκαν από αυτό ανέπαφοι. Κάπου εκεί τελείωσαν τα όνειρά του Οστμπεργκ για διάκριση στην Πορτογαλία, τη στιγμή μάλιστα που ο οδηγός της M-Sport προηγούνταν στην γενική κατάταξη.
Την επόμενη ημέρα (Σάββατο) επέστρεψε στον αγώνα με τους κανονισμούς Ράλι 2 ενώ σήμερα ήταν από πιο δραστήριους, κερδίζοντας τις τρεις από τις τέσσερις ειδικές διαδρομές (12, 13, 14).
Αν και απογοητευμένος από τα προβλήματα που είχε το Σάββατο (ανάρτηση), ο Ευγκένι Νόβικοφ τερμάτισε στην τέταρτη θέση της γενικής κατάταξης. Πίσω του ακολούθησε ο έμπειρος Νάσερ Αλ-Ατίγια με το Fiesta RS WRC. Ο Αντρέας Μίκελσεν με το τρίτο Polo R WRC τερμάτισε έκτος, ακολουθούμενος από τον Μάρτιν Πρόκοπ και τον Μάντς Οστμπεργκ.
Μεγάλος άτυχος ήταν ο Ντάνι Σορντό αφού εγκατέλειψε το Σάββατο στην πρώτη ειδική της ημέρας. Μέχρι τότε ο Ισπανός βρισκόταν πίσω από τον Οζιέ, κάνοντας τη ζωή του Γάλλου δύσκολη. Κι ενώ τον πλησίαζε, ήρθε η ατυχία, όταν στη έκτη ΕΔ χτύπησε σε ένα δέντρο, τραυματίζοντας στην πίσω δεξιά πλευρά το Citroen DS3 WRC και ολοκληρώνοντας άδοξα τον αγώνα.
Η ίδια ειδική έμελλε να είναι μοιραία και τον Τιερί Νουβίλ, πέμπτο μέχρι εκείνη τη στιγμή στη γενική κατάταξη, όταν ο Βέλγος χτύπησε έναν βράχο και προκάλεσε ζημιά στην ανάρτηση του Fiesta RS WRC.
Σε αυτούς που ατύχησαν στην Πορτογαλία ήταν και ο Ρόμπερτ Κουμπίτσα. Στην πρώτη του επίσημη εμφάνιση στο χώμα και στην κατηγορία WRC 2 με το τετρακίνητο Citroen DS 3 RRC, ο Πολωνός αναγκάστηκε να εγκαταλείψει τις δύο πρώτες ημέρες του αγώνα, αφήνοντας ωστόσο θετικές εντυπώσεις.
Την ένατη θέση στην γενική κατάταξη κέρδισε ο ο Χαλίντ Αλ Κασίμι με το Citroen DS3 WRC ενώ την πρώτη δεκάδα ολοκλήρωσε ο νεαρός Φινλανδός Esapekka Lappi, ο οποίος κέρδισε και την WRC 2.
Επόμενη αναμέτρηση ομάδων και πληρωμάτων είναι στις αρχές Μαΐου στην Αργεντινή.