Ο Λιούις Χάμιλτον κέρδισε την πρώτη πολ ποζίσιον με τη Mercedes από τότε που ήρθε στη γερμανική ομάδα.
Ο Λιούις Χάμιλτον κέρδισε την πρώτη πολ ποζίσιον με τη Mercedes από τότε που ήρθε στη γερμανική ομάδα. Ο Βρετανός θα ξεκινήσει αύριο από την πρώτη θέση του γκριντ στην πίστας της Σαγκάης χάρη στο χρόνο 1:34.484 που πήγε στον έναν και μοναδικό γύρο που έκανε κατά την τρίτη περίοδο των κατατακτήριων δοκιμών στην Κίνα.
Ο χρόνος του πρώην παγκόσμιου πρωταθλητή σημειώθηκε με τη μαλακή γόμα της Pirelli, την οποία επέλεξαν οι περισσότεροι πιλότοι που προκρίθηκαν στα τελευταία δέκα λεπτά της διαδικασίας.
Η αλήθεια είναι ότι αλλιώς περιμέναμε την τρίτη περίοδο των κατατακτήριων δοκιμών κι αλλιώς εξελίχθηκε. Συνήθως από νωρίς τα μονοθέσια ξεχύνονται στην πίστα και στα τελευταία λεπτά δίνεται μεγάλη μάχη μεταξύ των πιλότων για να πετύχουν μία καλή επίδοση. Αντιθέτως, εδώ για λόγους κυρίως τακτικής και διαχείρισης των ελαστικών οι ομάδες αποφάσισαν να αφήσουν το χρόνο να περάσει και κάποιοι από όσους προκρίθηκαν στην τρίτη περίοδο να δοκιμάσουν τις δυνάμεις τους σε έναν μόλις γύρο.
Ο Λιούις Χάμιλτον ακολούθησε πιστά τη στρατηγική της Mercedes, η οποία απέδωσε και κατάφερε στην πρώτη και μοναδική του για σήμερα προσπάθεια, να πάρει την πολ ποζίσιον.
Πίσω του τερμάτισε ο Κίμι Ραϊκόνεν με τη Lotus, γυρίζοντας κι αυτός μια φορά στο τέλος την πίστα. Στην τρίτη θέση του γκριντ θα είναι αύριο ο Φερνάντο Αλόνσο, έχοντας πίσω τον δραστήριο (τουλάχιστον στις δύο πρώτες περιόδους) Νίκο Ρόζμπεργκ.
Ο Φελίπε Μάσα φαίνεται πως έχει βρει τον παλιό καλό εαυτό του και θα ξεκινήσει από την πέμπτη θέση. Ακολούθησαν ο Ρομάν Γκροσεάν με τη δεύτερη Lotus και ο Ντανιέλ Ρικιάρντο με την Toro Rosso, η οποία για πρώτη φορά φέτος μπήκε μέσα στην πρώτη δεκάδα.
Για μία ακόμη φορά η McLaren έδειξε «έξω από τα νερά της», με τον Μπάτον να πραγματοποιεί έναν γύρο, αρκετά αργό (2:05.563). Ο Βρετανός έτρεξε στο τέλος με τη μεσαία γόμα, με την οποία θα ξεκινήσει αύριο τον αγώνα. Ο teammate του Σέρζιο Πέρεθ συνεχίζει τις άσχημες εμφανίσεις του στην Κίνα καθώς έμεινε μόλις δωδέκατος.
Καταστροφική ήταν η σημερινή διαδικασία για τη Red Bull. Ο Σεμπάστιαν Φέτελ αποφάσισε στην τρίτη περίοδο να δοκιμάσει τη μεσαία γόμα, αλλά εγκατέλειψε την προσπάθειά του καθώς είχε μία άτυχη στιγμή στη στροφή 14 της πίστας και κλήθηκε πίσω στα πιτς. Ετσι, ο παγκόσμιος πρωταθλητής έμεινε χωρίς χρόνο και θα ξεκινήσει αύριο από την ένατη θέση. Ο teammate του Μαρκ Γουέμπερ έμεινε 14ος καθώς εγκατέλειψε στη δεύτερη περιόδο των κατατακτήριων δοκιμών από πρόβλημα πίεσης καυσίμου. Ο Αυστραλός όμως φοβάται ότι μπορεί να ξεκινήσει από την τελευταία θέση αν η RB9 του δεν έχει την απαιτούμενη ποσότητα καυσίμου για να δώσει ως δείγμα, όπως ορίζεται από τη FIA.
Ικανοποιημένη από την πρώτη της φετινή παρουσία στην δεκάδα, η Sauber επέλεξε να κρατήσει στα πιτς τον Νίκο Χούλκενμπεργκ και να μην τον αφήσει να δοκιμάσει τις δυνάμεις του στην πίστα τα τελευταία δέκα λεπτά. Ετσι, ο Γερμανός θα ξεκινήσει από τη δέκατη θέση, τη στιγμή που ο Εστεμπάν Γκουτιέρεζ έμεινε πολύ πίσω, μόλις 18ος.
Αλλιώς υπολόγιζε την εμφάνισή της στην Κίνα η Force India και αλλιώς εξελίχθηκε. Κανένα από τα δύο της μονοθέσια δεν προκρίθηκε στην τρίτη περίοδο με τον Πολ ντι Ρέστα να είναι ενδέκατος και τον Αντριαν Σούτιλ 13ο.
Απογοήτευση και για τη Williams που είδε τον Παστόρ Μαλντονάντο να μένει 15ος και τον Βάλτερι Μπότας 17ο. Για την ατυχία του νεαρού Φινλανδού ευθύνεται ο Ντανιέλ Ρικιάρντο, ο οποίος στον τελευταίο του γύρο κατά την πρώτη περίοδο τον «πέταξε» εκτός συνέχειας.
Στη μάχη των ουραγών η Marussia «τρίβει τα χέρια της» για μία ακόμη φορά αφού είδε τον Ζιλς Μπιανκί να προπορεύεται του teammate του Μαξ Τσίλτον αλλά και των δύο Caterham των Πικ και φαν ντερ Γκάρντε.
Η δράση αύριο το πρωί (10:00) αναμένεται να είναι καταιγιστική σε έναν αγώνα που η στρατηγική θα έχει την τιμητική της.