Πολιτική
Παρασκευή, 09 Μαΐου 2003 17:03

ΙΚΑ: 65.000 κλήσεις ημερησίως στο «184»

Το ηλεκτρονικό σύστημα τηλεφωνικού ραντεβού για υπηρεσίες υγείας του ΙΚΑ, που λειτουργεί μέσω της τηλεφωνικής γραμμής 184, παρουσίασε σήμερα ο διοικητής του Ιδρύματος, Μιλτ. Νεκτάριος, κατά τη συνάντηση με στελέχη των αντίστοιχων Ιδρυμάτων και των υπουργείων Υγείας της Βρετανίας, της Ολλανδίας, της Ισπανίας και της Πορτογαλίας.

Το σύστημα αυτό έχει ήδη τοποθετηθεί σε 95 μονάδες Υγείας (στην Αττική, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Χαλκίδα και Κρήτη). Η κεντρική τηλεφωνική μονάδα Εξυπηρέτησης δέχεται ημερησίως 65.000 τηλεφωνήματα.

Η διοίκηση του ΙΚΑ παρουσίασε επίσης το Σύστημα Ολοκληρωμένης Διαχείρισης της Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας και την Κεντρική Μονάδα Επεξεργασίας Συνταγών, που αναμένεται να ελέγξει τον όγκο των 25 εκ. συνταγών που προωθούνται ετησίως από τους 8.500 γιατρούς προς τα 9.000 φαρμακεία της χώρας, ώστε να ελεγχθούν οι δαπάνες για φάρμακα.

Ο συντονισμός μεταξύ ΙΚΑ, ΟΑΕΕ, ΟΓΑ και Δημοσίου στον τομέα υγείας, θα αρχίσει πιλοτικά από τη Θεσσαλονίκη, με τη συνεργασία μεταξύ ΙΚΑ και ΟΑΕΕ. Ακόμα ο κ. Νεκτάριος, σημείωσε ότι υπάρχουν σκέψεις για αξιοποίηση των μονάδων του ΙΚΑ για τους ασφαλισμένους του ΟΓΑ κατά τις απογευματινές ώρες.

Πηγή: Aθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων