Ο Ρομάν Γκροσεάν έβαλε τη σφραγίδα του τη δεύτερη μέρα των δοκιμών στη Βαρκελώνη. Ο Γάλλος ήταν ταχύτερος όλων, πετυχαίνοντας την καλύτερη επίδοσή του το απόγευμα, λίγο πριν ξεκινήσει (και πάλι) η βροχή, μισή ώρα πριν το τέλος.
Ο Ρομάν Γκροσεάν έβαλε τη σφραγίδα του τη δεύτερη μέρα των δοκιμών στη Βαρκελώνη. Ο Γάλλος ήταν ταχύτερος όλων, πετυχαίνοντας την καλύτερη επίδοσή του το απόγευμα, λίγο πριν ξεκινήσει (και πάλι) η βροχή, μισή ώρα πριν το τέλος.
Μπορεί ο πιλότος της Lotus να έγινε η αιτία πρόωρης λήξης των δοκιμών το μεσημέρι, επειδή έμεινε με την E21 στην πίστα, το απόγευμα όμως εμφανίστηκε ταχύτατος. Σε αυτό βέβαια συνετέλεσε και η μαλακή γόμα της Pirelli.
Η εικόνα σήμερα στην πίστα ήταν μία επανάληψη της χθεσινής. Η βροχή που έπεφτε όλο ο βράδυ και το πρωί, ανάγκασε για μια ακόμη φορά τις ομάδες να επιλέξουν τα βρόχινα και τα ενδιάμεσα ελαστικά, τουλάχιστον για το πρωί. Περίπου δύο ώρες πριν τη μεσημεριανή ανάπαυλα, η πίστα είχε στεγνώσει, χωρίς ωστόσο οι συνθήκες να είναι ιδανικές, αφού η θερμοκρασία ήταν πολύ χαμηλή.
Αυτό δεν πτόησε ομάδες και πιλότους, οι οποίοι από το μεσημέρι κι έπειτα επέλεξαν τα σλικ ελαστικά για να συνεχίσουν τις δοκιμές τους. Όλα αυτά μέχρι τα τελευταία 30 λεπτά των δοκιμών όπου η βροχή άρχισε και πάλι να πέφτει, κάνοντας επιτακτική τη χρήση των βρόχινων ελαστικών.
Αγωνιστικά τώρα, ο Γκροσεάν ανέβηκε στην κορυφή, έχοντας 0,465 δευτ. διαφορά από το δεύτερο Μπάτον. Ο Βρετανός ήταν από τους πιο «δυνατούς» της ημέρας. Μέχρι το μεσημεριανό διάλειμμα είχε σημειώσει τον καλύτερο χρόνο ενώ το απόγευμα βελτίωσε ακόμη περισσότερο την επίδοσή του. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο πιλότος της McLaren έμεινε πίσω από το Γάλλο, διότι επέλεξε τη μεσαία γόμα της Pirelli.
Ενας ακόμη οδηγός που βελτίωσε το χρόνο του λίγο πριν την απογευματινή βροχή ήταν ο Παστόρ Μαλντονάτο. Επειτα από 74 γύρους ανέβασε την FW35 στην τρίτη θέση. Ο Μαλντονάτο ακολούθησε το πρόγραμμα της Williams και ασχολήθηκε πολύ με το στήσιμο του μονοθεσίου.
Ο τέταρτος καλύτερος χρόνος ανήκε στο τέλος της ημέρας στον Σεμπάστιαν Φέτελ. Ο γερμανός παγκόσμιος πρωταθλητής συμπλήρωσε 65 γύρους στην πίστα, αλλά μπήκε και βγήκε πολλές φορές, δοκιμάζοντας ένα σύστημα παθητικού DRS στη νέα RB9. Το μονοθέσιο έφερε στην πίσω πτέρυγα τη χρωματιστή ρητίνη, η οποία υποδεικνύει τη ροή του αέρα στο συγκεκριμένο σημείο. Ο Φέτελ πάντως σημείωσε τον καλύτερο σημερινό χρόνο του με τη μεσαία γόμα και το συγκεκριμένο εξάρτημα στο μονοθέσιο.
Μόλις 0,001 δευτ. πίσω από τον γερμανό πιλότο της Red Bull, τερμάτισε ο συμπατριώτης του Νίκο Χούλκεκνμπεργκ. Εδώ ολοκληρώθηκαν οι δοκιμές για το νεαρό πιλότο που θα ξαναοδηγήσει το μονοθέσιο της Sauber στην Αυστραλία.
Με τη σιγουριά του δεύτερου οδηγού στη Force India, ο Αντριαν Σούτιλ επέστρεψε επισήμως πλέον στην πίστα και πέτυχε τον έκτο καλύτερο χρόνο. Ο 30χρονος Γερμανός ήταν 1,499 δευτ. πίσω από τον πρωτοπόρο Γκροσεάν.
Ακολούθησε ο Ντανιέλ Ρικιάρντο με την Toro Rosso, γυρίζοντας 61 φορές την πίστα. Ο Αυστραλός πιλότος ήταν μόλις ένα δέκατο ταχύτερος από τον Μαξ Τσίλτον με τη Marussia. Για μία ακόμη φορά ο Τσίλτον επελέγη να τρέξει έναντι του Ράζια, αν και ο αρχικός προγραμματισμός ανέφερε το νεαρό Βραζιλιάνο. Τελικά, η αδυναμία του να συγκεντρώσει τα απαραίτητα χρήματα από τους χορηγούς, έχει ωθήσει τη Marussia στη μόνιμη επιλογή του Τσίλτον για τις δοκιμές.
Ενατος ήταν ο Γκιέντο φαν ντερ Γκάρντε με την Caterham παρά το γεγονός ότι έγινε σήμερα η αιτία να βγει η δεύτερη από τις τρεις κόκκινες σημαίες. Ο Ολλανδός έμεινε στην πίστα λίγο πριν τη λήξη αλλά στη συνέχεια, με την επανεκκίνηση της διαδικασίας, ήταν η σειρά του Παστόρ Μαλντονάτο να εγκαταλείψει κι αυτός με αποτέλεσμα οι δοκιμές να διακοπούν πρόωρα.
Τις δύο τελευταίες θέσεις κατέλαβαν οι Νίκο Ρόζμπεργκ και Φερνάντο Αλόνσο. Και οι δύο ήταν οι πιο εργατικοί της ημέρας με τον Γερμανό να συμπληρώνει τους περισσότερους γύρους (120), λόγω φορτωμένου προγράμματος. Για δεύτερη ημέρα πάντως η W04 παρουσιάζεται αρκετά αξιόπιστη αφού ξεπέρασε τους 100 γύρους χωρίς να εμφανίσει κάποιο πρόβλημα.
Αντιθέτως, η F138 παρουσίασε αδυναμία στην έξοδο των στροφών, ιδίως σε βρεγμένη πίστα, με τον Αλόνσο να δίνει μάχη για να κρατήσει το πίσω μέρος του μονοθεσίου. Ο Ισπανός επιδόθηκε το απόγευμα σε προσομοίωση αγώνα και έφτασε στο τέλος της ημέρας τους 102 γύρους.