Πολιτική
Παρασκευή, 23 Μαΐου 2003 12:30

Εκσυγχρονίζεται το σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας

Με ταχείς ρυθμούς προχωρά το πρόγραμμα εκσυγχρονισμού του σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας, κύριος ανάδοχος του οποίου είναι η ΕΡΓΟΣΕ, θυγατρική εταιρία του ΟΣΕ.

Μέχρι τέλος του έτους αναμένεται να δοθούν στην κυκλοφορία δύο σημαντικά τμήματα του σιδηροδρομικού δικτύου, τα οποία από τη μία πλευρά θα συμβάλλουν στη μείωση του χρόνου των διαδρομών και από την άλλη δημιουργούν υποδομές για τρένα υψηλών ταχυτήτων.

Πρόκειται για την κατασκευή της νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής μεταξύ Ευαγγελισμού και Λεπτοκαρυάς, συνολικού μήκους 35 χλμ. εκ των οποίων τα 15 χλμ. έχουν ήδη παραδοθεί, ενώ τα υπόλοιπα 20 χλμ., θα παραδοθούν μέχρι τον προσεχή Οκτώβριο.

Ο σχεδιασμός της γραμμής έχει γίνει για ταχύτητες μέχρι 250 χλμ. την ώρα και όταν παραδοθεί στην κυκλοφορία θα μειώσει το χρόνο μεταξύ των δύο σταθμών κατά 15 λεπτά.

Εντός του καλοκαιριού ολοκληρώνεται και παραδίδεται στην κυκλοφορία η νέα παραλλαγή του ποταμού Αξιού. Το έργο περιλαμβάνει τη γέφυρα του Αξιού ποταμού, που είναι η μεγαλύτερη σιδηροδρομική γέφυρα στην Ελλάδα, μήκους 660 μέτρων που έχει διπλή γραμμή και θα μειώσει το χρόνο κατά περίπου τέσσερα λεπτά.

Μέχρι το Νοέμβριο αναμένεται να έχει παραδοθεί και το αμαξοστάσιο ηλεκτραμαξών στη Μενεμένη Θεσσαλονίκης. Ήδη έχουν ολοκληρωθεί οι κτιριακές εγκαταστάσεις, ενώ με την ολοκλήρωση του έργου θα λειτουργεί ένα υπερσύχρονο και υψηλών προδιαγραφών κέντρο συντήρησης και επισκευής του τροχαίου υλικού του ΟΣΕ.

ΠΗΓΗ : Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων