Πολιτική
Παρασκευή, 23 Μαΐου 2003 12:43

Η νέα διαφημιστική καμπάνια του ΟΑΣΑ

«Φωτοσυγκοινωνούμε-Οι καλύτερες στιγμές της πόλης», είναι ο τίτλος της νέας διαφημιστικής καμπάνιας του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών, (ΟΑΣΑ), που έχει στόχο από την μια πλευρά να ενημερωθεί το κοινό για τα πλεονεκτήματα της χρήσης των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς και από την άλλη να αναδειχθεί το έργο που γίνεται τα τελευταία χρόνια στον τομέα αυτό, με αποτέλεσμα να αναβαθμίζονται συνεχώς οι παρεχόμενες υπηρεσίες, να διαθέτει η Ελλάδα έναν από τους καλύτερους στόλους λεωφορείων στην Ευρώπη, χωρίς το εισιτήριο να είναι τσουχτερό.

Στο πλαίσιο της τελευταίας καμπάνιας διοργανώνεται φωτογραφικός

διαγωνισμός που θα διαρκέσει μέχρι τις 31 του μηνός.

Ο διαγωνισμός απευθύνεται στους χρήστες των αστικών συγκοινωνιών, οι οποίοι μπορούν με τη φωτογραφική μηχανή τους ή με το κινητό τους να φωτογραφίσουν μέσα από τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, σκηνές της καθημερινότητας της πόλης.

Κάθε ενδιαφερόμενος μπορεί να στείλει μέχρι τρεις φωτογραφίες στα γραφεία του ΟΑΣΑ μέχρι τις 31 Μαΐου και αυτόματα θα συμμετάσχει στην αξιολόγηση των φωτογραφιών που θα γίνει τον Ιούνιο σε ειδική εκδήλωση, οπότε και θα ανακοινωθούν τα δώρα. Σε αυτά περιλαμβάνονται τρία χρηματικά έπαθλα αξίας 3.000, 1.500 και 750 ευρώ, 12 ψηφιακές και φωτογραφικές μηχανές, κινητά τηλέφωνα, κάρτες απεριορίστων διαδρομών και άλλα. Επίσης οι 12 καλύτερες φωτογραφίες θα περιληφθούν στο ημερολόγιο του ΟΑΣΑ για το 2004.

Στο μεταξύ, ιδιαίτερα θετική είναι η γνώμη που έχει το επιβατικό κοινό για μεταλλικές πλατφόρμες που έχουν τοποθετηθεί σε 272 από τις συνολικά 7.000 στάσεις που υπάρχουν στο Λεκανοπέδιο και το κόστος τους ανήλθε στα 520.000 ευρώ.

Σύμφωνα με έρευνα για λογαριασμό του ΟΑΣΑ το 78% προτιμά τις στάσεις με πλατφόρμα, το 14% λέει ότι έχει αυξήσει τη χρήση των λεωφορείων και των τρόλλεϋ εξ αιτίας της πλατφμόρμας και το 86% θα ήθελε να επεκταθεί το μέτρο αυτό σε όλο το λεκανοπέδιο.

ΠΗΓΗ : Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων