Σε μία μεγάλης κλίμακας εκστρατεία για την προώθηση του Outlook, το οποίο σταδιακά διαδέχεται το Hotmail, προχωρά η Microsoft.
Σε μία μεγάλης κλίμακας εκστρατεία για την προώθηση του Outlook, το οποίο σταδιακά διαδέχεται το Hotmail, προχωρά η Microsoft.
Το Outlook βρίσκεται σε φάση preview από τις 31 Ιουλίου και η Microsoft το προωθεί μέσω μίας εξαιρετικά δαπανηρής διαφημιστικής εκστρατείας, κόστους μεταξύ 30 και 90 εκατομμυρίων δολαρίων, που θα διαρκέσει περίπου τρεις μήνες και θα επεκταθεί, πέρα από το Ίντερνετ, σε διαφημίσεις στην τηλεόραση, σε ραδιόφωνα και σε λεωφορεία.
Η Microsoft έχει επίσης ξεκινήσει μία μεγάλη και πολύ στοχευμένη εκστρατεία κατά του Gmail, το οποίο παρουσιάζει ως μία αδιάκριτη υπηρεσία, η οποία «διαβάζει» τα email των χρηστών της για να τους αποστείλει στοχευμένες διαφημίσεις. Η θέση της εταιρείας είναι ότι η εκστρατεία κατά του Gmail είναι «ενημερωτική», ενώ η εκστρατεία προώθησης του Outlook «ενθαρρυντική» , με σκοπό να «θυμηθούν» οι χρήστες που έχουν επαναπαυθεί σε μία υπηρεσία (η οποία, όπως λέει ο Νταρμές Μέχτα, διευθυντής του Outlook.com στο Associated Press, μπορεί να μην είναι «και τόσο καλή») τι μπορεί να κάνει μία υπηρεσία email για αυτούς.
Η Microsoft παραδέχεται πως το Hotmail είχε χάσει τα πλεονεκτήματα που κάποτε το είχαν αναδείξει ως νούμερο 1 υπηρεσία στον κόσμο, ανοίγοντας το δρόμο για το Gmail και τους 425 εκατομμύρια (σύμφωνα με την Google) χρήστες του. Σύμφωνα με την comScore, που δεν υπολογίζει τις φορητές συσκευές, το Gmail το Δεκέμβριο βρισκόταν στην πρώτη θέση, με 306 εκατομμύρια χρήστες, ακολουθούσε το Yahoo με 293 εκατομμύρια και στην Τρίτη θέση βρισκόταν το Hotmail με 267 εκατομμύρια. Κατά την περίοδο preview το Outlook υπολογίζεται πως προσέλκυσε 60 εκατομμύρια χρήστες, 20 εκατομμύρια εκ των οποίων εγκατέλειψαν το Gmail.
Μέχρι το καλοκαίρι όλοι οι χρήστες του Hotmail και άλλων υπηρεσιών (όπως το msn.com) θα έχουν μεταφερθεί στο Outlook, μαζί με τα μηνύματα, τις επαφές και τις ρυθμίσεις των λογαριασμών τους (οι οποίοι θα διατηρήσουν τις παλιές τους διευθύνσεις).