H τελευταία πράξη για την HRT παίχθηκε πριν μερικές ημέρες. Η ισπανική εταιρεία πούλησε όλα τα υπάρχοντά της σε εταιρεία ανακύκλωσης με έδρα στη Μαδρίτη.
H τελευταία πράξη για την HRT παίχθηκε πριν μερικές ημέρες. Η ισπανική εταιρεία πούλησε όλα τα υπάρχοντά της σε εταιρεία ανακύκλωσης με έδρα στη Μαδρίτη. Μεταξύ των όσων πουλήθηκαν ήταν τα τρία μονοθέσια του 2012, τα οποία οδηγούσαν οι δύο πιλότοι της ομάδας, Ναράιν Καρθικέγιαν και Πέδρο ντε λα Ρόσα καθώς επίσης και δύο μονοθέσια του 2011.
Το ένα ήταν από αυτά που συμμετείχαν κανονικά στο πρωτάθλημα κι ένα δεύτερο, που αποτελούσε μοντέλο υπό κλίμακα για το 2012. Το δεύτερο μονοθέσιο του 2011 αγόρασε η Pirelli, το οποίο έβαψε στα χρώματά της και θα το χρησιμοποιήσει σε διάφορες διαφημιστικές εκδηλώσεις.
Στην προσπάθεια εξεύρεσης ρευστού, η HRT πούλησε στην ισπανική ανακυκλωτική εταιρεία όλο τον τεχνικό εξοπλισμό που έφερε στο γκαράζ της σε κάθε αγώνα καθώς επίσης και όλα τα περιουσιακά στοιχεία που είχε στην κατοχή της, όπως είδη γραφείου, έπιπλα, φορτηγά μεταφοράς υλικού κ.λπ. Ακόμη ωστόσο δεν έχει γίνει γνωστό το ποσό που αποκόμισε από αυτή της την απόφαση.
Από τη... μέγγενη της ανακύκλωσης διέφυγαν οι κινητήρες της Cosworth, οι οποίοι επιστράφηκαν στη βρετανική εταιρεία και τα κιβώτια ταχυτήτων που είχαν νοικιαστεί από τη Williams.
Σύμφωνα με ισπανικά δημοσιεύματα, η έδρα της εταιρείας στην «Caja Magica», κοντά στη Μαδρίτη, η οποία είχε νοικιαστεί, είναι πλέον άδεια.
Η HRΤ, έπειτα από τρία χρόνια, αναγκάστηκε να αποχωρήσει από τη Formula 1 στα τέλη του 2012, λόγω σοβαρών οικονομικών προβλημάτων. Η ισπανική εταιρεία δεν κατάφερε να καταβάλει το ποσό των 500.000 ευρώ για να συμμετάσχει και στο επερχόμενο παγκόσμιο πρωτάθλημα εξαιτίας αδυναμίας εξεύρεσης αγοραστή.
Ηδη, από τις αρχές Δεκεμβρίου είχε μπει πωλητήριο στην ομάδα από την ιδιοκτήτρια επενδυτική εταιρεία, Thesan Capital. Παράλληλα, η HRT τελούσε υπό εκκαθάριση ενώ η έδρα της είχε μεταφερθεί στο Λουξεμβούργο.
Η οικονομική ευρωστία, πάντως, των ομάδων της F1 αποτελεί μείζον ζήτημα. Παρά τις καθησυχαστικές δηλώσεις του Μπέρνι Εκλεστοουν πως οι έντεκα ομάδες που απέμειναν, δεν αντιμετωπίζουν οικονομικά προβλήματα, ο επικεφαλής της McLaren, Μάρτιν Γουΐτμαρς έχει αντίθετη άποψη. Θεωρεί πως από το σύνολο των ομάδων μόνο οι επτά μπορούν να επιβιώσουν, καθώς όπως ανέφερε στο BBC, η κατάσταση είναι δύσκολη.