Τεχνολογία-Επιστήμη
Κυριακή, 10 Φεβρουαρίου 2013 22:48

Σε ανοδική τροχιά το LinkedIn

Άνοδο της τάξης του 10% σημείωσε την Πέμπτη η μετοχή του LinkedIn μετασυνεδριακά, καθώς η παρουσίαση νέων χαρακτηριστικών στο δημοφιλές επαγγελματικό κοινωνικό δίκτυο είχε εξαιρετικά θετικές επιπτώσεις στην πορεία του μέσα στο 2012, όπως φάνηκε στη δημοσίευση των αποτελεσμάτων τριμήνου.

Άνοδο της τάξης του 10% σημείωσε την Πέμπη η μετοχή του LinkedIn μετασυνεδριακά, καθώς η παρουσίαση νέων χαρακτηριστικών στο δημοφιλές επαγγελματικό κοινωνικό δίκτυο είχε εξαιρετικά θετικές επιπτώσεις στην πορεία του μέσα στο 2012, όπως φάνηκε στη δημοσίευση των αποτελεσμάτων τριμήνου.

O Τζεφ Γουάινερ, διευθύνων σύμβουλος του LinkedIn, δήλωσε ότι τα θετικά αποτελέσματα είναι αποτέλεσμα ενός έτους καινοτομίας, καθώς τα μέλη του διάσημου επαγγελματικού δικτύου αυξάνουν τη δραστηριότητά τους. Γενικότερα, το LinkedIn αποτελεί την εξαίρεση σε σχέση με την πλειοψηφία των εταιρειών του χώρου του Διαδικτύου που επέλεξαν να εισέλθουν στο χρηματιστήριο μέσα στους τελευταίους 18 μήνες, καθώς, σε σχέση με το Μάιο του 2011, η μετοχή του έχει σημειώσει άνοδο της τάξης του 33%.

Στα τέλη του 2012, το LinkedIn εκτιμάται πως είχε 200 εκατομμύρια μέλη, ενώ, όπως έχει ανακοινωθεί, αυξάνονται με ρυθμό δύο μελών ανά δευτερόλεπτο, με μεγάλο μέρος της ανάπτυξης να οφείλεται στην απήχηση που έχει πέρα από τα σύνορα των ΗΠΑ. Το δημοφιλές επαγγελματικό δίκτυο επεκτείνεται σε νέες αγορές, διευρύνοντας τους ορίζοντές του πέρα από τον «παραδοσιακό» του χώρο των «εργαζομένων γνώσης» και των επαγγελματιών, για να προσελκύσει μεγαλύτερο εύρος χρηστών- και κατ’επέκτασιν, περισσότερες διαφημίσεις. Κατά τον Γουάινερ, στόχος είναι η δημιουργία οικονομικών ευκαιριών για κάθε επαγγελματία.

Στις αλλαγές στη σελίδα συμπεριλαμβάνονται η ανανέωση των σελίδων προφίλ και η παρουσίαση μίας πλατφόρμας blogging, του LinkedIn Influencers, όπου μπορεί να βρει κανείς μέλη με «βαριά» ονόματα, όπως ο πρόεδρος Μπαράκ Ομπάμα και ο Σερ Ρίτσαρντ Μπράνσον.

Η ανανέωση της σελίδας τον Ιούλιο οδήγησε σε άνοδο των page views κατά 70%. Ο Γουάινερ χαρακτήρισε το 2012 ως έτος μεταμόρφωσης για το LinkedIn, και για το 2013 αναμένεται άνοδος των εσόδων της τάξης του 48%.

Στα σχέδια του LinkedIn για το 2013 περιλαμβάνεται η αύξηση της ενασχόλησης με  τις εξελίξεις στο χώρο των φορητών συσκευών, καθώς έχει αυξηθεί πολύ (27%) ο αριθμός των χρηστών που εισέρχονται στο δίκτυο μέσω smartphones.