Ηταν η σειρά της Ferrari να φύγει σήμερα ικανοποιημένη από την πίστα της Χερέθ.
Ηταν η σειρά της Ferrari να φύγει σήμερα ικανοποιημένη από την πίστα της Χερέθ. Ο Φελίπε Μάσα ολοκλήρωσε 85 γύρους και ήταν ο ταχύτερος όλων την τρίτη ημέρα δοκιμών επί ισπανικού εδάφους. Ο Βραζιλιάνος με τη μαλακή γόμα της Pirelli πέτυχε το πρωί χρόνο 1:17.879, επίδοση που είναι η καλύτερη του τριημέρου.
Ο μοναδικός που μπόρεσε να τον ανταγωνιστεί ήταν ο Νίκο Ρόζμπεργκ, ο οποίος έδωσε επιτέλους ένα πρώτο δείγμα του τι μπορεί να καταφέρει η νέα Mercedes. Και λέμε επιτέλους διότι τις δύο προηγούμενες ημέρες τα προβλήματα που αντιμετώπισε τόσο ο ίδιος όσο και ο Χάμιλτον, είχαν εξαναγκάσει τη γερμανική ομάδα να αποχωρήσει πρόωρα από τις δοκιμές. Για να καλύψει τον χαμένο χρόνο ο Ρόζμπεργκ στρώθηκε σήμερα στη... δουλειά και παρέμεινε τον περισσότερο χρόνο στην πίστα, καλύπτοντας 148 γύρους (την απόσταση δηλαδή, περισσότερων από δύο αγώνες του πρωταθλήματος).
Μια ήσυχη ημέρα είχε ο Σεμπάστιαν Φέτελ που είχε την πρώτη γνωριμία του με τη νέα RB9. Ο γερμανός παγκόσμιος πρωταθλητής επιδόθηκε αρχικά σε αεροδυναμικές δοκιμές, αλλά το απόγευμα βελτίωσε τους χρόνους του, ανεβαίνοντας στην τρίτη θέση.
Ντεμπούτο με την E21 της Lotus έκανε ο Κίμι Ραϊκόνεν. Ο Φινλανδός συμπλήρωσε μόλις 40 γύρους καθώς το πρωί δαπάνησε τον περισσότερο χρόνο του στη διαμόρφωση του κόκπιτ ώστε να νιώθει άνετα και στη συνέχεια σε αεροδυναμικές δοκιμές. Το απόγευμα ταλαιπωρήθηκε από ένα πρόβλημα στο συμπλέκτη. Εντούτοις το 1:19.200 που σημείωσε. τον ανέβασε στην τέταρτη θέση. Αύριο θα μπορέσει να αναπληρώσει τον χαμένο χρόνο αφού θα έχει στα χέρια του όλη την ημέρα την Ε21.
Την πέμπτη καλύτερη επίδοση της ημέρας πέτυχε ο Ζαν-Ερίκ Βερνιέ με τη νέα STR8. Ο Γάλλος συμπλήρωσε 85 γύρους αν και έγινε κάποια στιγμή η αιτία να βγει η κόκκινη σημαία καθώς σταμάτησε στο pitlane στην πίστας.
Ακρως επεισοδιακό ήταν το σημερινό 24ωρο για τη Force India. Ο Τζέιμς Ρόσιτερ που είχε αναλάβει το πρωί, τραυμάτισε κατά λάθος ελαφρά έναν από τους μηχανικούς της ομάδας σε δοκιμαστικό πιτστόπ, όταν δε σταμάτησε στο σωστό σημείο. Και ο Πολ ντι Ρέστα όμως δεν είχε ένα εύκολο απόγευμα καθώς κατάφερε να γυρίσει την πίστα μόλις επτά φορές από πρόβλημα στις εξατμίσεις της VJM06.
Αλλος ένας πιλότος που ολοκλήρωσε την διαδικασία πρόωρα ήταν ο Τζένσον Μπάτον όταν πέντε λεπτά πριν το τέλος έμεινε στην πίστα, μεταξύ των στροφών επτά και οκτώ, από καύσιμα. Νωρίτερα, ο Βρετανός είχε συμπληρώσει 85 γύρους χωρίς η MP4-28 να παρουσιάσει κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα.
Ο Εστεμπάν Γκουτιέρεζ είχε σήμερα την πρώτη του επαφή με τη νέα Sauber. Ο νεαρός μεξικανός πιλότος ήταν από τους πιο δραστήριους στην πίστα, φτάνοντας τους 110 γύρους χωρίς να προβληματιστεί ιδιαίτερα. Μετά το τέλος των δοκιμών ήταν πολύ ευχαριστημένος με την απόδοση της νέας C32. Ο χρόνος του 1:19.934 ήταν ο όγδοος καλύτερος.
Οι αρκετές βελτιώσεις που έγιναν στην MR02 έφεραν τον Μαξ Τσίλτον στην ένατη θέση, μακριά από την Caterham. O νεαρός πιλότος συμπλήρωσε 78 γύρους στην πίστα χωρίς να αγχωθεί για κάτι.
Το περυσινό μονοθέσιο της Williams (FW34) είχε στα χέρια του σήμερα ο «ρούκι» Βάλτερι Μπότας, δοκιμάζοντας νέα εξαρτήματα για την FW35 που αναμένεται να παρουσιαστεί στις 19 Φεβρουαρίου. Ο Μπότας έμεινε στη δέκατη θέση, έχοντας πίσω του τον Τσαρλς Πικ με τη CT03, o οποίος ταλαιπωρήθηκε σήμερα από ηλεκτρικά προβλήματα. Σταμάτησε μάλιστα στη δεύτερη στροφή της πίστας, λίγο πριν το μεσημεριανό διάλειμμα.