Τα φώτα της δημοσιότητας «έκλεψε» σήμερα στην πίστα της Χερέθ, η Mercedes καθώς παρουσίασε το νέο της μονοθέσιο με το οποίο ευελπιστεί να πρωταγωνιστήσει στο παγκόσμιο πρωτάθλημα του 2013.
Σήμερα ήταν η σειρά της Mercedes να παρουσίασει το νέο της μονοθέσιο με το οποίο ευελπιστεί να πρωταγωνιστήσει στο παγκόσμιο πρωτάθλημα του 2013.
Η F1W04 όπως είναι η κωδική της ονομασία, αποκαλύφθηκε στην ευθεία εκκίνησης-τερματισμού στην πίστα της Χερέθ. Στην ουσία αυτή ήταν η τρίτη και... τυχερή προσπάθεια της γερμανικής ομάδας να παρουσιάσει το νέο της μονοθέσιο μετά τις δύο αποτυχημένες, τις προηγούμενες ημέρες μέσω twitter λόγω τεχνικών προβλημάτων.
Τα φώτα της δημοσιότητας «έκλεψε» σήμερα στην πίστα της Χερέθ, η Mercedes καθώς παρουσίασε το νέο της μονοθέσιο με το οποίο ευελπιστεί να πρωταγωνιστήσει στο παγκόσμιο πρωτάθλημα του 2013.
Η F1W04 όπως είναι η κωδική της ονομασία, αποκαλύφθηκε στην ευθεία εκκίνησης-τερματισμού στην πίστα της Χερέθ. Στην ουσία αυτή ήταν η τρίτη και... τυχερή προσπάθεια της γερμανικής ομάδας να παρουσιάσει το νέο της μονοθέσιο μετά τις δύο αποτυχημένες, τις προηγούμενες ημέρες μέσω twitter λόγω τεχνικών προβλημάτων.
H W04 αποτελεί εξέλιξη της προκατόχου της, με τα χρώματα της Petronas να δεσπόζουν και το λογότυπο της Blackberry να κάνει την εμφάνισή του πάνω στο μονοθέσιο λόγω της συμφωνίας με τη γνωστή εταιρεία κατασκευής τηλεπικοινωνιακού εξοπλισμού.
Η Mercedes αποφάσισε να καλύψει το «σκαλοπάτι» στο ρύγχος της W04, ακολουθώντας τους νέους κανονισμούς. Οπως αναφέρει χαρακτηριστικά η γερμανική ομάδα, η αεροδυναμική σχεδίαση του νέου μονοθεσίου έχει βελτιωθεί χάρη στη νέα εμπρός πτέρυγα πέντε σημείων και τις δεύτερης γενιάς εξατμίσεις τύπου Coanda. Σε ό,τι αφορά στις αναρτήσεις, δεν υιοθετήθηκαν νέες λύσεις, έτσι η μπροστινή είναι τύπου pushrod και η πίσω pullrod.
Ο νέος εκπρόσωπος των «ασημένιων βελών» στις πίστες θα χρησιμοποιεί, ως γνωστόν, κινητήρες Mercedes και ελαστικά Pirelli. Αλλαγές έχουν γίνει στο Σύστημα Ανάκτησης Κινητικής Ενέργειας (KERS) για την καλύτερη λειτουργία του. Με το νέο μονοθέσιο η γερμανική ομάδα ευελπιστεί να ανέβει στην κορυφή και να ξεχάσει γρήγορα τα τρία απογοητευτικά χρόνια μετά την επιστροφή της στην F1 (2010). Μοναδική ίσως αναλαμπή σε αυτό το χρονικό διάστημα, η περσινή νίκη της στην Κίνα (με τον Νίκο Ρόζμπεργκ), η πρώτη από το 2010 και έπειτα.
Για τους ανθρώπους της Mercedes το 2013 αποτελεί την αρχή μιας νέας εποχής. Αποτέλεσμα της φιλοσοφίας αυτής ήταν η ριζική αναδιοργάνωση της ομάδας σε επίπεδο στελεχών. Τη φυγή του Χάουγκ που χρεώθηκε την αποτυχία των τριών ετών, ακολούθησε ο ερχομός του Τότο Γουλφ που τον διαδέχθηκε, και ταυτόχρονα η αναβάθμιση του Νίκι Λάουντα. Ενας από τους... επιζήσαντες της... παλαιάς φρουράς, ο Ρος Μπρον, ήταν παρών στη σημερινή εκδήλωση παρά το γεγονός ότι η θέση του αμφισβητείται.
«Το 2013 σηματοδοτεί την έναρξη μιας δεύτερης εποχής για τα ασημένια βέλη. Μετά τις αλλαγές που έγιναν τους τελευταίους 18 μήνες, η ομάδα ωριμάζει και αυτό αντανακλάται στην F1W04, η οποία είναι ένα ξεκάθαρο βήμα προς τα εμπρός στη σχεδίαση σε σχέση με την προκάτοχό της. Πολλές χιλιάδες ώρες δουλειάς έχουν επενδυθεί από τις τεχνικές μας ομάδες στο Μπράκλεϊ και στο Μπρίξγουρθ, ώστε να διασφαλιστεί ότι η απόδοση του νέου μονοθεσίου είναι ένα καλύτερη σε σύγκριση με αυτήν του περυσινού».
Πέραν του Μπρον, παρόντες στη σημερινή παρουσίαση ήταν ο Τότο Γουλφ και οι δύο πιλότοι της ομάδας, Νίκο Ρόζμπεργκ και Λιούις Χάμιλτον. Ο Βρετανός συγκέντρωσε τα φώτα της δημοσιότητας καθώς αποτελεί το μεγάλο μεταγραφικό απόκτημα της Mercedes. Επειτα από πολλά χρόνια στη McLaren, ο πρώην παγκόσμιος πρωταθλητής αποφάσισε φέτος να ρισκάρει και να δοκιμάσει τις δυνάμεις του σε μία νέα ομάδα. Η W04 θα είναι μάλιστα το δεύτερο μονοθέσιο που θα έχει οδηγήσει στην αγωνιστική του καριέρα (μέχρι στιγμής).
«Είναι η αρχή ενός νέου κεφαλαίου για εμένα, μία νέα περιπέτεια. Οταν πέρασα τις πόρτες του Μπράκλεϊ, ήμουν πολύ ενθουσιασμένος. Μαθαίνω τον εαυτό μου μέσα από την ομάδα και δεν έχω δει ποτέ ανθρώπους πιο ΄πεινασμένους΄για επιτυχίες από αυτούς εδώ», δήλωσε ο 28χρονος Βρετανός πιλότος.
Ο έτερος πιλότος της Mercedes, Νίκο Ρόζμπεργκ είχε την ευκαιρία να οδηγήσει πρώτος την W04 στην Χερέθ, νωρίτερα της παρουσίασης, για διαφημιστικούς λόγους.