Στις 11:30' π.μ., στο αρχηγείο του Πυροσβεστικού Σώματος, ο απερχόμενος υπουργός Δημόσιας Τάξης, Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, θα αποχαιρετίσει την ηγεσία και το προσωπικό της Πυροσβεστικής.