Πολιτική
Παρασκευή, 11 Ιουλίου 2003 12:48

Μεγάλη διαφημιστική καμπάνια του ΕΟΤ μέσω Διαδικτύου

Με στόχο την ενημέρωση των υποψηφίων τουριστών και την προβολή της Ελλάδας για την προσέλκυσή τους, ο ΕΟΤ διενεργεί μεγάλη διαφημιστική προώθηση της χώρας μας τους καλοκαιρινούς μήνες μέσω διαδικτύου (www.experia.com).

Η στόχευση αφορά χρήστες τον internet κατά τη διάρκεια αναζήτησης ανταγωνιστικών προορισμών (π.χ. Ισπανία, Ιταλία, Τουρκία, Μαρόκο κ.α.).

Αυτό σημαίνει, προβολή της διαφήμισης τον ΕΟΤ και προώθηση της Ελλάδος, ως της πλέον καταλληλότερης χώρας για διακοπές στην οθόνη των επισκεπτών επιλεγμένων τουριστικών sites μόνον, όταν αυτοί αναζητούν ανταγωνιστικό προορισμό με τη χώρα μας.

Στο σύνολο τα διαφημιστικά bannets τον ΕΟΤ θα εμφανιστούν 1.450.000 φορές.

Με τη συγκεκριμένη μέθοδο προβολής ο ΕΟΤ πιστεύει, ότι ενισχύονται και οι προσελεύσεις τουριστών της τελευταίας στιγμής (last ιninute bying) στη χώρα μας.

Είναι γνωστό και έχει αποδειχθεί τα δύο τελευταία χρόνια και ειδικότερα φέτος, πως μόνο το 40% των τουριστών προγραμματίζει της διακοπές τον ως το Μάϊο. Ετσι, λογικά, έντονα εξελίσσεται η «μάχη» προσέλκυσης όλων των δυνητικών τουριστών για το υπόλοιπο 2003.

Η Ελλάδα μάλιστα φαίνεται να κερδίζει το μεγαλύτερο μέρος απ' αυτούς, όπως χαρακτηριστικά αποδεικνύεται στη Μεγάλη Βρετανία, που με προβολή στο Travel Channel και το Μetrο προβλέπεται, σε σχέση με τις άλλες ανταγωνίστριες χώρες, να είναι η μόνη χώρα το 2003 που δεν θα έχει πτώση στον τουρισμό.

Τουριστικές Εκδόσεις στα Ιαπωνικά

Ο ΕΟΤ ολοκλήρωσε τρία ακόμα τουριστικά φυλλάδια που αφορούν τους Δελφούς τα Μετέωρα και το Πήλιο και την Κορινθία και την Αργολίδα στην ιαπωνική γλώσσα.

Με αυτόν τον τρόπο ολοκληρώνονται 12 φυλλάδια που έχουν στόχο τον ποιοτικό τουρισμό δραστηριοτήτων και ενημερώνουν τον πληθυσμό της χώρας του ανατέλλοντος ηλίου για την Ελλάδα και τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004 στην Αθήνα.

ΠΗΓΗ : Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων