Τρίτη, 05 Αυγούστου 2003 14:54

Ταινίες ενός λεπτού μεταξύ διαφημίσεων

Ούτε ένα ζάπινγκ δεν θα επιτρέπουν οι αμερικανοί τηλεοπτικοί ειδήμονες στον τηλεθεατή, καθώς το δίκτυο NBC ανακοίνωσε ότι θα καθιερώσει από το φθινόπωρο την προβολή ταινιών διάρκειας ενός λεπτού, εν τω μέσω διαφημίσεων, ώστε ν' αποτρέπει τον τηλεθεατή ν' αλλάζει κανάλι.

«Στόχος είναι να προσελκύουμε την προσοχή του κοινού για ένα ελάχιστο χρονικό διάστημα», διευκρίνισε σε ανακοίνωσή του ο πρόεδρος του ψυχαγωγικού τομέα του δικτύου Τζεφ Ζάκερ, εκτιμώντας ότι «το κοινό σήμερα είναι προετοιμασμένο γι αυτής της μορφής το ψυχαγωγικό σχήμα. Δίνουμε τα μέσα σε δημιουργούς και καλλιτέχνες να εκφραστούν μέσα σε 60 δευτερόλεπτα ή λιγότερο», υπογράμμισε.

Η ιδέα αυτή της παρεμβολής μιας τόσο μικρού μήκους ταινίας επιστημονικής φαντασίας, δράσης ή κωμωδίας, ανήκει στο σκηνοθέτη Πάρις Μπέρκλεϊ.