Ο εκπρόσωπος Τύπου της Νέας Δημοκρατίας, Θεόδωρος Ρουσόπουλος, απαντώντας στον κυβερνητικό εκπρόσωπο, έκανε την ακόλουθη δήλωση:
«Τα τελευταία οκτώ χρόνια, ο κ. Σημίτης χρησιμοποιεί το βήμα της Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης για να μοιράζει υποσχέσεις, που ποτέ δεν πραγματοποιούνται».
«Τα ραδιοφωνικά σποτ της Νέας Δημοκρατίας το μόνο που κάνουν είναι να αναπαράγουν τον λόγο του πρωθυπουργού, να υπενθυμίζουν τις υποσχέσεις του, να επισημαίνουν την αναξιοπιστία του».
«Η αμήχανη αντίδραση του κ. Πρωτόπαπα μας προϊδεάζει για το τι θα δούμε και τί θα ακούσουμε, ειδικά φέτος, στη Θεσσαλονίκη. Είναι προφανές ότι ο κ. Σημίτης, στην προεκλογική του πρεμούρα, ετοιμάζεται να σπάσει κάθε προηγούμενο ρεκόρ του στην ωραιοποίηση της πραγματικότητας, στις κούφιες υποσχέσεις, στα εκβιαστικά διλήμματα και στην κινδυνολογία».
Νωρίτερα, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Χρήστος Πρωτόπαπας, αναφερόμενος στα διαφημιστικά σπότ της Νέας Δημοκρατίας, είπε, ότι τελικά η αντιπολίτευση ξοδεύει τόσα χρήματα για να επιβεβαιώσει τη σύγχυση και τον πανικό της.
«Αν τα πράγματα ήταν όπως λένε δεν θα χρειαζόταν διαφημιστική εκστρατεία για το αυτονόητο, για αυτό που ο λαός θα βίωνε», συνέχισε ο κ. Πρωτόπαπας που υποστήριξε ότι η Νέα Δημοκρατία βρίσκεται σε θλιβερό αδιέξοδο. «Για αυτό, είπε, ασχολείται με σποτάκια γκρίζας διαφήμισης την ώρα που εμείς προχωράμε σε θετικά μέτρα για τον πολίτη.