Ο Σεμπάστιαν Λεμπ εξελίσσεται σε απόλυτο κυρίαρχο του ράλι Μόντε Κάρλο. Ο εννέα φορές παγκόσμιος πρωταθλητής ολοκλήρωσε τη δεύτερη ημέρα του αγώνα διατηρώντας την πρώτη θέση.
Ο Σεμπάστιαν Λεμπ εξελίσσεται σε απόλυτο κυρίαρχο του ράλι Μόντε Κάρλο. Ο εννέα φορές παγκόσμιος πρωταθλητής ολοκλήρωσε τη δεύτερη ημέρα του αγώνα διατηρώντας την πρώτη θέση. Παράλληλα, κατάφερε να διευρύνει ακόμη περισσότερο τη διαφορά του από τον δεύτερο Οζιέ στο ένα λεπτό και 34,8 δευτερόλεπτα από 1:20.3 χθες, βάζοντας στην ουσία της βάσεις για τη νίκη.
Ο 38χρονος Γάλλος ξεκίνησε διστακτικά στο πρώτο πέρασμα των τριών ειδικών. Οι συνθήκες άλλωστε, δεν ήταν οι καλύτερες για τα πληρώματα αφού το πολύ χιόνι και τα κομμάτια σκληρού πάγου στο δρόμο τους δυσκόλεψαν αρκετά. Στις τρεις πρώτες ειδικές τις ημέρας ο Λεμπ φρόντισε να μην πιέσει το Citroen DS3 WRC και να κινηθεί με ρυθμό που δεν του στοίχιζε σε χρόνο. Στην επανάληψη, όμως, των ΕΔ, το απόγευμα, πάτησε γκάζι, κέρδισε δύο ειδικές και κατάφερε να αυξήσει ακόμη περισσότερο τη διαφορά του από τον δεύτερο Οζιέ.
Ο οδηγός του Polo R WRC δείχνει ότι έχει βρει ένα ανταγωνιστικό αυτοκίνητο που θα του επιτρέψει να μάχεται για τη νίκη σε κάθε αγώνα. Αυτός είναι άλλωστε, ο φετινός του στόχος του, η πορεία του στο φετινό πρωτάθλημα. Ετσι, ακόμη κι όταν τον ρωτούσαν επανειλημμένα μετά το τέλος κάθε ειδικής για τη μάχη του με τον Λεμπ, εκείνος απέφευγε να απαντήσει, λέγοντας ότι δεν τον ενδιαφέρει τι κάνει ο συμπατριώτης του. Το μόνο που κοιτάζει, όπως είπε, είναι οι δύο επόμενες ημέρες του αγώνα και ελπίζει να μην του παρουσιαστούν προβλήματα.
Μπορεί η μάχη να μην ήρθε από τους δύο Γάλλους στην κορυφή, αλλά σασπένς υπάρχει στην κατάκτηση της τρίτης θέσης στο βάθρο. Νόβικοφ και Σορντό πάλεψαν με τα δευτερόλεπτα καθ’όλη την διάρκεια της ημέρας, με νικητή στο τέλος τον Ισπανό. Ο Νόβικοφ έμεινε, τουλάχιστον, με την ικανοποίηση του ταχύτερου χρόνου σε δύο ειδικές διαδρομές. Σε αυτό βέβαια συνέβαλε το ένα σετ νέων ελαστικών με καρφιά που είχε μαζί του στην αρχή της ημέρας. Ο νεαρός Ρώσος πάντως, δείχνει αποφασισμένος να παλέψει τις δύο επόμενες ημέρες για τη μία εναπομείνασα θέση στο βάθρο.
Ασχημη ήταν η σημερινή ημέρα για τον Μίκο Χίρβονεν, ο οποίος κατρακύλησε στην γενική κατάταξη μετά την έκτη ειδική και βρέθηκε στο τέλος πέμπτος, πίσω από τους Σορντό και Νόβικοφ. Το ίδιο υποτονικά με τον συμπατριώτη του κινήθηκε και ο Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα που έμεινε 20.5 δευτερόλεπτα πίσω του. Τουλάχιστον, όμως, ο οδηγός του Polo R WRC έχει το ελαφρυντικό πως μαθαίνει ακόμη το νέο του αυτοκίνητο.
Σε καλύτερη μοίρα δεν ήταν σήμερα ούτε και ο Μαντς Οστμπεργκ που αλλιώς περίμενε το ντεμπούτο του με το Fiesta RS WRC της M-Sport και αλλιώς εξελίχθηκε. Ο νεαρός Νορβηγός έχει μείνει πολύ πίσω (ένατος) και μόνο με θαύμα θα ανέβει πλέον στο βάθρο.
Και από την απογοήτευση του Οστμπεργκ, στον ενθουσιασμό του Χάνινεν που κατάφερε σήμερα να κερδίσει την πρώτη του ειδική στο WRC και να σταθεροποιηθεί στην έβδομη θέση της γενικής κατάταξης. Μεταξύ των δύο βρέθηκαν οι Μπουφιέ και Πρόκοπ, αντίστοιχα.
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΦΟΥΣΙΑΝΗ - [email protected]