Κοινωνία
Δευτέρα, 07 Ιανουαρίου 2013 21:42

Μετρό: Προς συνέχιση της κατάληψης στα Σεπόλια

Αποφασισμένοι να συνεχίσουν την κατάληψη στο κέντρο ελέγχου κυκλοφορίας στα Σεπόλια δηλώνουν οι εργαζόμενοι του Μετρό, οι οποίοι καταγγέλλουν ότι «δρομολογείται σχέδιο υποβάθμισης της εταιρείας για να δοθεί σε ιδιωτικά συμφέροντα» και αντιδρούν στην ένταξή τους στο ενιαίο μισθολόγιο.

Αποφασισμένοι να συνεχίσουν την κατάληψη στο κέντρο ελέγχου κυκλοφορίας στα Σεπόλια δηλώνουν οι εργαζόμενοι του Μετρό, οι οποίοι καταγγέλλουν ότι «δρομολογείται σχέδιο υποβάθμισης της εταιρείας για να δοθεί σε ιδιωτικά συμφέροντα» και αντιδρούν στην ένταξή τους στο ενιαίο μισθολόγιο.

Όπως δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο πρόεδρος του Σωματείου Εργαζομένων στο Μετρό Αντώνης Σταματόπουλος, η κατάληψη θα συνεχιστεί και αύριο Τρίτη, αφού δεν πρόκειται να αποχωρήσουν από τον πύργο ελέγχου εάν δεν υπάρξει θετική εξέλιξη στα αιτήματα τους, ενώ στα Σεπόλια βρίσκονται για συμπαράσταση εργαζόμενοι από άλλα μέσα σταθερής τροχιάς καθώς και εργαζόμενοι της Χαλυβουργικής.

Μάλιστα, είπε πως οι καθυστερήσεις στα δρομολόγια αύριο θα είναι πιο έντονες, «μιας και οι συρμοί δεν επαρκούν για να καλύψουν τις ανάγκες».

Το Σωματείο Εργαζομένων του μετρό προέβη σε αιφνίδια κατάληψη από τα ξημερώματα με αποτέλεσμα να μην μπορούν να βγουν από τα αμαξοστάσια οι συρμοί του μετρό και να υπάρχουν καθυστερήσεις στη «γραμμή 2» (Αγ. Αντώνιος- Αγ. Δημήτριος) και στη στη «γραμμή 3» (Αιγάλεω- Δουκ. Πλακεντίας).

Οι εργαζόμενοι ζητούν την παρέμβαση του οικονομικού εισαγγελέα προκειμένου να διαπιστωθεί ότι το μετρό δεν είναι ελλειμματική επιχείρηση, καθώς ένα εκατομμύριο επιβάτες το χρησιμοποιούν καθημερινά για τις μετακινήσεις τους.

Σε ανακοίνωσή τους επισημαίνουν: «Βρισκόμαστε σε κατάληψη στο κέντρο ελέγχου κυκλοφορίας των Σεπολίων, αντιστεκόμενοι στη μεθόδευση του υπουργείου, να απαξιώσει το κοινωνικό έργο του σιδηροδρόμου, παρουσιάζοντας την εταιρεία προβληματική. Με το πρόσχημα της εξυγίανσης, η κυβέρνηση βάλει εναντίων των Συλλογικών μας Συμβάσεων, έτσι ώστε οι εργαζόμενοι των μέσων σταθερής τροχιάς, να αποτελέσουν φθηνό "εργατικό κρέας" στις ορέξεις των δουλεμπόρων - εργολάβων, που καραδοκούν να αναλάβουν τη συντήρηση και την εν γένει λειτουργία του μέσου. Ο αγώνας μας θα έχει διάρκεια, συνέχεια και συνέπεια μέχρι την τελική νίκη».