Πολιτική
Πέμπτη, 23 Οκτωβρίου 2003 20:03

Βενιζέλος: Θετική η εκτίμηση της ΔΟΕ για την Ολυμπιακή προετοιμασία

Θετική είναι η εκτίμηση της ΔΟΕ για την Ολυμπιακή προετοιμασία της Αθήνας, σύμφωνα με όσα ανέφερε ο υπουργός Πολιτισμού, Ευάγγελος Βενιζέλος, μετά τη σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στο υπουργείο Πολιτισμού, παρουσία της προέδρου του «Αθήνα 2004», Γιάννας Αγγελοπούλου, και του προέδρου της Συντονιστικής Επιτροπής της ΔΟΕ, Ντένις Οσβαλντ.

Επίσης, ο κ. Βενιζέλος ανέφερε ότι στη σύσκεψη συζητήθηκε το θέμα του νέου Ολυμπιακού Νόμου που «φιλοδοξούμε να έχει ψηφιστεί μέχρι το τέλος Νοεμβρίου».

Ο κ. Βενιζέλος πρόσθεσε, ακόμα, ότι μέχρι τους Ολυμπιακούς Αγώνες θα παραστεί ανάγκη να ψηφιστεί και ένας ακόμα Ολυμπιακός Νόμος που θα ρυθμίζει θέματα λειτουργίας των Ολυμπιακών Πόλεων.