Ολο και περισσότεροι Ευρωπαίοι χρησιμοποιούν το Διαδίκτυο, σύμφωνα με έρευνα της Millward Brown ( www.millwardbrown.com )για την Ευρωπαϊκή Ενωση Διαδραστικής Διαφήμισης (EIAA).
Το Διαδίκτυο καλύπτει το 10% της κατανάλωσης μέσων μαζικής επικοινωνίας στην Ευρώπη, τα περιοδικά το 8%, οι εφημερίδες το 13%, το ραδιόφωνο το 28% και η τηλεόραση παραμένει επικεφαλής με 41%. Ενας στους τρεις ευρωπαίους χρήστες Διαδικτύου εισέρχεται καθημερινώς στο χώρο του Παγκόσμιου Ιστού.
Πηγή: Onlinejournalism.com, ΑΠΕ