Ανοίγει στη Βουλή, η αντιπαράθεση για τις δύο συμβάσεις κατασκευής του αεροδρομίου των Σπάτων.
Η συνεδρίαση της Επιτροπής Θεσμών και Διαφάνειας του Κοινοβουλίου, είχε στην ημερήσια διάταξή της, το ζήτημα της «συγκριτικής ανάλυσης των συμβάσεων από την εταιρεία Ernst & Young για την κατασκευή του αεροδρομίου «Ελευθέριος Βενιζέλος», από τις κυβερνήσεις της ΝΔ (1992) και του ΠΑΣΟΚ (1995), καθώς και την εξέταση των συναφών προς την όλη υπόθεση στοιχείων και γεγονότων, που εμπίπτουν στην αρμοδιότητα της Επιτροπής».
Της συζήτησης είχε προηγηθεί σχετικό αίτημα του κ. Κώστα Λαλιώτη, ο οποίος, επικαλούμενος την έκθεση του ξένου οίκου, είχε υποστηρίξει ότι το ελληνικό Δημόσιο επρόκειτο να ζημιωθεί κατά 100 δισ. δρχ., εάν υλοποιούνταν η σύμβαση της ΝΔ, υπαινισσόμενος μάλιστα, ότι το ποσόν αυτό, ενδεχομένως να κατέληγε στα ταμεία του κόμματος. Μάλιστα, ο κ. Λαλιώτης συνέδεε το ως άνω ζήτημα, με τη χρηματοδότηση της ΝΔ, μέσω της λιβεριανής εταιρείας Mayo.
Ο βουλευτής της ΝΔ, Βαγγέλης Μεϊμαράκης, επέμενε ότι «δεν υπάρχει σύμβαση της ΝΔ», αφού το κείμενο της συμφωνίας του 1992 με την εταιρεία Χόχτιφ, δεν είχε περάσει από το νομικό συμβούλιο του κράτους, δεν είχε υπογραφεί από το υπουργικό συμβούλιο, ούτε είχε προσυπογραφεί από τον τότε πρωθυπουργό Κ. Μητσοτάκη και άρα, δεν τίθεται ζήτημα σύγκρισης με την υπογραφείσα σύμβαση του ΠΑΣΟΚ.