Τους λόγους που τον οδήγησαν στην επιλογή των τεσσάρων αγώνων, στους οποίους θα συμμετάσχει φέτος, εξήγησε ο Σεμπάστιαν Λεμπ.
Ο εννέα φορές παγκόσμιος πρωταθλητής θα ξεκινήσει από το 2013 την σταδιακή αποχώρησή του από το άθλημα που του χάρισε πολλές και ανεπανάληπτες στιγμές όλα αυτά τα χρόνια.
Τα δύο ράλι που ο Γάλλος πολυνίκης οδηγός ήθελε σίγουρα ήταν στο Μόντε Κάρλο και στη Γαλλία. Το τελευταίο για συναισθηματικούς λόγους καθώς θα είναι η τελευταία φορά που θα αγωνιστεί μπροστά στους συμπατριώτες του. Η Σουηδία επελέγη διότι θέλει για μία φορά, όπως είπε, να μείνει εντός δρόμου και να κερδίσει καθώς έχει να ανέβει στην πρώτη θέση από το 2004. Σε ό,τι αφορά στην Αργεντινή, η επιλογή της έγινε και με γνώμονα το πόσο μεγάλη αγορά είναι για την Citroen.
«Η ιδέα (σ.σ. των τεσσάρων αγώνων) προήλθε μία ημέρα όταν συζητούσαμε το μέλλον με τη Citroen. Τα τέσσερα ράλι είναι αρκετά. Τα δύο που ήθελα ήταν το Μόντε Κάρλο και η Γαλλία, αλλά τα τέσσερα είναι ένας καλός τρόπος για την επόμενη χρονιά. Ηθελα να αγωνιστώ στη Σουηδία, για να δω αν θα μπορώ να μείνω στον δρόμο. Στη συνέχεια, έλειπε ένας χωμάτινος αγώνας κάπου.
Ηθελα να αγωνιστώ στην αρχή της σεζόν, δεν θέλω να τρέξω τον πρώτο μου αγώνα, ας πούμε, στη Φινλανδία, στα μέσα της χρονιάς, χωρίς να έχω δοκιμάσει το αυτοκίνητο για τέσσερις μήνες. Σε ό,τι αφορά στους πρώτους αγώνες, η Αργεντινή είναι ένα ενδιαφέρον ράλι και μία μεγάλη αγορά για την Citroen», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Σεμπάστιαν Λεμπ.
O Γάλλος παγκόσμιος πρωταθλητής θα φέρει στο αυτοκίνητό του όσες φορές αγωνιστεί μαζί με τον Ντανιέλ Ελένα, το νούμερο 1, το οποίο δεν πρόκειται καθ’όλη την διάρκεια της χρονιάς να χρησιμοποιηθεί από κανένα άλλο πλήρωμα.