Της πολιτικής που ακολούθησε ο ίδιος όταν ήταν υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων για το θέμα της απελευθέρωσης του κλάδου των ιδιοκτητών φορτηγών και βυτιοφορέων, υπεραμύνθηκε σε παρέμβασή του στο σημερινό υπουργικό, ο Δ. Ρέππας.
Της πολιτικής που ακολούθησε ο ίδιος όταν ήταν υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων για το θέμα της απελευθέρωσης του κλάδου των ιδιοκτητών φορτηγών και βυτιοφορέων, υπεραμύνθηκε σε παρέμβασή του στο σημερινό υπουργικό, ο Δ. Ρέππας.
Στο πλαίσιο της συζήτησης του πολυνομοσχεδίου του ΥΠΟΙΚ, στο οποίο μεταξύ άλλων περιλαμβάνεται και το θέμα της απελευθέρωσης των εμπορευματικών οδικών μεταφορών, ο υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης υπενθύμισε ότι ο νόμος έγινε κατόπιν απόλυτης συμφωνίας με την τρόικα, ενώ για τη σύνταξή του προηγήθηκαν επίπονες διαπραγματεύσεις. Πρόσθεσε, επίσης, ότι οι όροι για το άνοιγμα της συγκεκριμένης αγοράς είναι σύμφωνοι με όσα ισχύουν στην Ε.Ε.
Αφησε παράλληλα αιχμές κατά του αντικαταστάτη του στο υπουργείο, Γιάννη Ραγκούση, λέγοντας πως την επίσπευση του χρόνου της τριετούς μεταβατικής περιόδου δεν την έθεσαν οι εκπρόσωποι του μηχανισμού στήριξης, αλλά η κυβέρνηση κατόπιν.
Σε ό,τι αφορά τις ρυθμίσεις που προωθούνται για τις οδικές μεταφορές, ο κ. Ρέππας τόνισε ότι επί θητείας του στο υπουργείο Μεταφορών απελευθερώθηκε με Προεδρικό Διάταγμα και η αγορά των Φορτηγών Ιδιωτικής Χρήσης βυτιοφόρων εταιρειών καυσίμων, καθώς και τα κόμιστρα προς όφελος του πολίτη.
Σημείωσε τέλος πως η σημερινή προωθούμενη ρύθμιση για τα φορτηγά συντομεύει τον μεταβατικό χρόνο κατά ένα έτος, υπενθυμίζοντας ότι ο νόμος που προώθησε ο ίδιος προέβλεπε τριετή μεταβατική περίοδο, ως χρυσή τομή μεταξύ του μηχανισμού στήριξης και των επαγγελματιών, ενώ τότε η ΝΔ και ο ΛΑΟΣ επέμεναν σε πενταετία.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ