Στις 3 Φεβρουαρίου αναμένεται η Ferrari να κάνει τα αποκαλυπτήρια του νέου της μονοθέσιου στo Μαρανέλο.
Αυτό επιβεβαίωσε ο επικεφαλής της Scuderia Στέφανο Ντομενικάλι στην ετήσια εκδήλωση της εταιρείας, Wroom.
Όπως ανακοίνωσε την ίδια κιόλας ημέρα ή το αργότερο την επόμενη το νέο μονοθέσιο αναμένεται να έχει τους πρώτους του γύρους σε πίστα.
Το «αφεντικό» της Ferrari αναγνώρισε ότι το 2012 είναι μια χρονιά με πολλές προσδοκίες για την Ιταλική ομάδας μιας και το 2011 ήταν άκρως απογοητευτικό.
«Γνωρίζουμε ότι η νέα χρονιά πρόκειται να είναι πολύ σημαντική και ευαίσθητη από πολλές απόψεις. Αυτός όμως αποτελεί μέρος του αθλήματος και είναι μια κατάσταση στην οποία η Ferrari έχει συνηθίσει να λειτουργεί.
Προφανώς υπάρχουν απαιτήσεις που θα πρέπει να χειριστούμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Η συναισθητική πλευρά είναι σημαντική ιδίως για μια ομάδα όπως η δική μας. Επομένως η προσέγγιση μου την οποία είχα ανέκαθεν είναι να είμαι ψύχραιμος, ήρεμος και αποφασιστικός χωρίς να αποθαρρύνομαι εάν τα πράγματα δεν εξελιχθούν ομαλά στην αρχή και χωρίς να ενθουσιάζομαι υπερβολικά εάν όλα ξεκινήσουν θετικά στην αρχή», δήλωσε ο Στέφανο Ντομενικάλι.
Νέες μεταγραφές
Ο Χιροχίντε Χαμασίμα είναι το νέο πρόσωπο που προστέθηκε στο τεχνικό δυναμικό της Ferrari από σήμερα.
Πρόκειται για τον πρώην διευθυντή εξέλιξης των αγωνιστικών ελαστικών της Bridgestone όταν η εταιρεία ήταν αποκλειστικός προμηθευτής της Formula 1. Μετά την απομάκρυνσή της από το άθλημα στα τέλη του 2010, ο Ιάπωνας τεχνικός ασχολήθηκε με τα MotoGP.
Ο Χαμασίμα αναλαμβάνει χρέη επικεφαλή στο τμήμα για την αλληλεπίδραση των ελαστικών με το μονοθέσιο και αναμένεται να αναφέρεται απευθείας στον τεχνικό διευθυντή της Scuderia, Πατ Φράι.
«Θα συνεισφέρει στην εξέλιξη του μονοθέσιου και στο θέμα των ελαστικών, καθώς αυτός ήταν ένας τομέας που υποφέραμε σε μερικές περιπτώσεις την προηγούμενη χρονιά», δήλωσε ο Στέφανο Ντομενικάλι στην εκδήλωση Wroom, όπου αποκάλυψε τη συνεργασία με τον Χαμασίμα.
Η αλήθεια είναι ότι σε αρκετά GP και ιδίως εκεί όπου απαιτούνταν η χρήση των πιο σκληρών γομών η Ferrari έδειχνε να υποφέρει αρκετά χωρίς να είναι σε θέση να βρει λύσεις.
Στην ομάδα του Μαρανέλο πιστεύουν ότι με την προσθήκη του Ιάπωνα τεχνικού, ο οποίος χαίρει ιδιαίτερης εκτιμήσεως, θα βρεθούν διέξοδοι στο σημαντικό αυτό ζήτημα που έχει ανακύψει.
«Γνωρίζει τον κόσμο των ελαστικών. Οι γνώσεις του είναι θεμελιώδεις, επομένως αρπάξαμε αυτή την ευκαιρία προκειμένου να κατανοήσουμε καλύτερα αυτό τον τομέα. Πέρυσι δεν ήμασταν τόσοι καλοί στην αξιοποίηση όλων των ελαστικών που είχαμε στη διάθεσή μας και αυτός είναι ο λόγος που ήρθε (σ.σ. ο Χαμασίμα) στην ομάδα», σημείωσε ο Στέφανο Ντομενικάλι.
Η άφιξη όμως του πρώην στελέχους της Brigdestone δεν ήταν η μοναδική στο Μαρανέλο καθώς επιβεβαιώθηκε και η συνεργασία με τον Στιβ Κλαρκ. Ο Βρετανός άφησε τη Mercedes GP, στην οποία εργαζόταν από το 2007 και αναλαμβάνει καθήκοντα επικεφαλής μηχανικού πίστας στη Ferrari. Στο παρελθόν είχε ξανασυνεργαστεί με τον Πατ Φράι στη McLaren Mercedes.
Εδώ και αρκετό καιρό το τεχνικό τμήμα της Scuderia έχει υποστεί αναδόμηση με την προσθήκη νέων προσώπων, τα οποία η Ferrari ελπίζει ότι θα της επιτρέψουν να κατασκευάσει ένα ανταγωνιστικό μονοθέσιο και να επιστρέψει στην κορυφή. Και όλα αυτά υπό την καθοδήγηση του Πατ Φράι.