Αυξημένος κατά 15% στα 3,52 εκατομμύρια ήταν ο αριθμός επιβατών εξωτερικού της Aegean Airlines το 2011 και ήταν, για πρώτη φορά στην ιστορία της εταιρείας, μεγαλύτερος από εκείνον του εσωτερικού.
Αυξημένος κατά 15% στα 3,52 εκατομμύρια ήταν ο αριθμός επιβατών εξωτερικού της Aegean Airlines το 2011 και ήταν, για πρώτη φορά στην ιστορία της εταιρείας, μεγαλύτερος από εκείνον του εσωτερικού.
Οι συνολικός αριθμός επιβατών της Aegean διαμορφώθηκε πέρυσι στα 6,5 εκατομμύρια.
Σύμφωνα με την εταιρεία, το επίσης σημαντικό χαρακτηριστικό της λειτουργίας της ήταν η σημαντική αύξηση της δραστηριότητάς της, όχι μόνο από το αεροδρόμιο της Αθήνας από όπου παρουσίασε αύξηση, παρά την κάμψη των αφίξεων συνολικά στην Αθήνα, αλλά και από τα περιφερειακά αεροδρόμια.
Η Aegean δραστηριοποιήθηκε κατά το 2011 συνολικά σε 102 δρομολόγια εξωτερικού από 6 ελληνικά αεροδρόμια, της Αθήνας, του Ηρακλείου, της Ρόδου, της Κω, της Θεσσαλονίκης και της Κέρκυρας. Ιδιαίτερη ανάπτυξη υπήρξε από τις αγορές της Αγγλίας, του Βελγίου, της Γαλλίας, του Ισραήλ και της Ρωσίας
Σαν αποτέλεσμα της στρατηγικής επένδυσης της AEGEAN σε απευθείας δρομολόγια εξωτερικού από και προς την περιφέρεια, η εταιρεία παρουσίασε αύξηση 37% από/προς Ρόδο, 23% από/προς Ηράκλειο και 10% από/προς Θεσσαλονίκη, μεταφέροντας συνολικά 1,1 εκατομμύριο επιβάτες εξωτερικού απευθείας από/προς την συμπρωτεύουσα και τα ελληνικά νησιά.
«Επενδύουμε στην εξωστρέφεια και στην στήριξη του τουρισμού τόσο της Αθήνας όσο και της περιφέρειας. Μέσα σε 6 χρόνια έχουμε τριπλασιάσει τους επιβάτες εξωτερικού που μεταφέρουμε από και προς τη χώρα μας, παρά τις δυσκολίες της ελληνικής οικονομίας, του κόστους του πετρελαίου και των εξαιρετικά υψηλών τελών που το κράτος επιβάλλει με την πολιτική του στην Αθήνα. Οι ίδιοι αυτοί επιβάτες μέσω του skytrax που συνολικά ψηφίζουν, μας αναγνώρισαν σαν την καλύτερη περιφερειακή αεροπορική εταιρεία στην Ευρώπη για το 2011», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Aegean κ. Δημήτρης Γερογιάννης.
Αντίθετα, στο δίκτυο εσωτερικού παρατηρήθηκε κάμψη 6%, που ήταν όμως πολύ εντονότερη (πλέον του 15%) κατά τους τελευταίους τρεις μήνες τους 2011, παρά τις προσφορές σε ναύλους που έχουν οδηγήσει σε 20% χαμηλότερο μέσο ναύλο εσωτερικού σε σχέση με το 2007.