Για όλα τα «ανοιχτά μέτωπα» του υπουργείου Υποδομών συζήτησαν ο Μάκης Βορίδης και η τρόικα στη σημερινή τους συνάντηση, ενώ δεύτερος γύρος διαλόγου θα υπάρξει για το θέμα των ταξί, το οποίο όπως είπε ο υπουργός, δεν συμπεριελήφθη στην ατζέντα.
Για όλα τα «ανοιχτά μέτωπα» του υπουργείου Υποδομών συζήτησαν ο Μάκης Βορίδης και η τρόικα στη σημερινή τους συνάντηση, ενώ δεύτερος γύρος διαλόγου θα υπάρξει για το θέμα των ταξί, το οποίο όπως είπε ο υπουργός, δεν συμπεριελήφθη στην ατζέντα.
«Δεν συζητήσαμε καθόλου για τα ταξί. Το ότι δεν ετέθη στην σημερινή συζήτηση με τους εκπροσώπους της τρόικας δεν σημαίνει ότι δεν θα έχουν παρατηρήσεις», σημείωσε σε δηλώσεις του μετά τη συνάντηση ο υπουργός.
Κατά τα άλλα, ο κ. Βορίδης χαρακτήρισε ενδιαφέρουσα τη συζήτηση με τους εκπροσώπους της τρόικας και τόνισε ότι από την πλευρά των διεθνών υποχρεώσεων της χώρας το υπουργείο «έχει εν πολλοίς ανταποκριθεί» και δεν έχει σημαντικές και ουσιαστικές εκκρεμότητες.
Όσον αφορά στους αυτοκινητόδρομους ο κ. Βορίδης υπογράμμισε την ανάγκη να καλυφθούν τα χρηματοδοτικά κενά και στην κατεύθυνση αυτή εκτίμησε ότι σημαντικό ρόλο θα μπορούσε να παίξει η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα.
Για τα φορτηγά, ενημέρωσε, όπως είπε, την τρόικα ότι ολοκληρώθηκε στην πραγματικότητα η απελευθέρωση, ενώ τους παρουσίασε το πρόβλημα του φορολογικού 'dumping' από γειτονικές χώρες, τονίζοντας την ανάγκη να ληφθούν άμεσα μέτρα.
Ερωτηθείς αν υπάρχει πίεση για αποκρατικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ο υπουργός σημείωσε πως είναι ένα ζήτημα στο οποίο εμπλέκονται κυρίως ζητήματα ανταγωνισμού τα οποία πρέπει να αντιμετωπισθούν στο πλαίσιο του θέματος των κρατικών ενισχύσεων.
«Είναι ξεκάθαρο ότι και η ελληνική κυβέρνηση πρέπει να δώσει απαντήσεις σε αυτά τα ζητήματα. Το υπουργείο έχει αναλάβει όλες τις απαραίτητες πρωτοβουλίες που απαιτούνται», πρόσθεσε, διευκρινίζοντας πάντως ότι το θέμα των αποκρατικοποιήσεων συζητείται με το ταμείο αποκρατικοποιήσεων και όχι με το υπουργείο Υποδομών.