Τι κι αν έχει το περυσινό μονοθέσιο, τι κι αν η Mercedes συμμετέχει για να συλλέξει στοιχεία σχετικά με τα νέα ελαστικά, ο Μίκαελ Σουμάχερ ήταν ο ταχύτερος σήμερα το πρωΐ, τη δεύτερη ημέρα δοκιμών στην πίστα της Χερέθ.
Στο σύνολο τους οι σημερινοί χρόνοι ήταν καλύτεροι από τους χθεσινούς με τον πρώην Παγκόσμιο πρωταθλητή να είναι ο μοναδικός που έπεσε στο 1:18 (1:18.561), στον 28ο γύρο της προσπάθειάς του.
Πίσω του μόλις 0,623 δευτερόλεπτα ήταν ο Μαρκ Γουέμπερ, εντελώς μεταμορφωμένος σε σχέση με χθες. Η νέα RB8 μοιάζει αρκετά δυνατή με τον Αυστραλό ρίχνει συνεχώς του χρόνους του σε κάθε γύρο. Ηταν μάλιστα ο πρώτος που γύρισε την πίστα σε χρόνο κάτω από το 1:19. Μπορεί χθες να ισχυριζόταν ότι του αρέσει το νέο μονοθέσιο και ότι οι νέοι κανονισμοί δεν θα το επηρεάσουν, χωρίς ωστόσο να γίνει πιστευτός, αλλά σίγουρα σήμερα αποδείχθηκε ότι έχει δίκιο.
Ευχάριστη έκπληξη και για σήμερα ήταν ο Ντανιέλ Ρικιάρντο με τη νέα STR7. Ο νεαρός Αυστραλός έμεινε κάτω από το 1:20 και ήταν καλύτερος από τον ταχύτερο χθεσινό χρόνο του Κίμι Ραικόνεν.
Ο Φινλανδός έμεινε πέμπτος καθώς είχε μία έξοδο στο χαλίκι στην αρχή της ημέρας, γεγονός που προκάλεσε ζημιές στη νέα Lotus και του στέρησε χρόνο από την προσπάθειά του. Όταν το μονοθέσιο επέστρεψε στα πιτς η ομάδα του Ενστόουν προέβη σε επισκευή των ζημιών και αλλαγή της κρεμαγιέρας του τιμονιού.
Πολύ θετική ήταν η απόδοση του Ζιλς Μπιανκί στην σημερινή, πρώτη του επαφή με τη νέα VJM05 της Force India. Ο νεαρός Γάλλος μέσα σε 40 γύρους που πραγματοποίησε κατά το πρώτο μισό της σημερινής ημέρας, σημείωσε την τέταρτη καλύτερη επίδοση, ικανοποιώντας του ιθύνοντες της Ινδικής ομάδας. Τη θέση για το απόγευμα θα πάρει ο Πολ ντι Ρέστα.
Ο Τζένσον Μπάτον ακολούθησε τον ίδιο ρυθμό με χθες χωρίς ιδιαίτερες εξάρσεις στην απόδοσή του. Αν και αρχικά προσπάθησε να ακολουθήσει τον Μαρκ Γουέμπερ που νωρίς το πρωΐ ήταν ταχύς, τελικά αρκέστηκε στην έκτη θέση.
Εβδομος ήταν ο Φελίπε Μάσα σε μία ημέρα που η Ferrari έδωσε και πάλι ιδιαίτερη βαρύτητα στη συλλογή στοιχείων. H Scuderia άλλωστε είχε ανακοινώσει ότι και σήμερα δεν θα πρέπει να αναμένονται εξαιρετικοί χρόνοι καθώς στόχος είναι όλα να γίνουν με τον σωστό τρόπο. Ο Μάσα στην τελευταία του ημέρα κατά τη πρώτες δοκιμές της Scuderia επέλεξε αρχικά ελαστικά με μεσαία γόμα που ήδη είχε χρησιμοποιήσει και στη συνέχεια μαλακά. Όπως και να έχει μετά από 51 γύρους πέτυχε την έβδομη καλύτερη επίδοση.
Ο Παστόρ Μαλντονάτο χάρισε χαμόγελα αισιοδοξίας στη Williams καθώς μπορεί να ήταν όγδοος το πρωΐ, αλλά βελτίωσε κατά πολύ τους χρόνους του σε σχέση με χθες.
Το ίδιο ισχύει και για τον Χέικι Κοβαλάινεν με την Caterham να χρησιμοποιεί για πρώτη φορά το KERS και τα πρώτα αποτελέσματα να είναι θετικά.
Ο Πέντρο ντε λα Ρόσα ήταν ο πιο αργός κατά το πρώτο σκέλος της ημέρας, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν υπάρχουν θετικά συμπεράσματα από πλευράς HRT. Ο Ισπανός που υποστηρίζεται έντονα από ομοεθνής του, αν και ξεκίνησε την προσπάθεια του αρκετά αργά, βελτίωσε σημαντικά τον χρόνο του σε σχέση με χθες. Μην ξεχνάμε ότι τρέχει με το περυσινό μονοθέσιο.
Aναλυτικά τα αποτελέσματα:
1. M. Σουμάχερ Mercedes 1:18.561 53
2. M. Γουέμπερ Red Bull-Renault 1:19.184 +0.623 58
3. Ντ. Ρικιάρντο Toro Rosso-Ferrari 1:19.587 +1.026 41
4. Z. Mπιανκί Force India-Mercedes 1:20.221 +1.660 46
5. K. Ραικόνεν Lotus-Renault 1:20.239 +1.678 26
6. Tζ. Μπάτον McLaren-Mercedes 1:20.688 +2.127 25
7. Φ. Μάσα Ferrari 1:21.060 +2.499 38
8. Π. Μαλντονάτο Williams-Renault 1:21.197 +2.636 61
9. Σ. Πέρεθ Sauber-Ferrari 1:21.289 +2.728 35
10. Χ. Κοβαλάινεν Caterham-Renault 1:21.518 +2.957 78
11. Π. Ντε λα Ρόσα HRT-Cosworth 1:23.468 +4.907 23