Αθλητικά
Τετάρτη, 22 Φεβρουαρίου 2012 17:08

Formula 1: Πρόταση της Ferrari στον Τρούλι

Πρόταση από τη Ferrari για μία θέση στην ομάδα αποκάλυψε ότι είχε ο Γιάρνο Τρούλι.

Ο Ιταλός σε συνέντευξή του σε μέσο της χώρας του. δήλωσε ότι η Scuderia του είχε προτείνει όταν αγωνιζόταν στην Toyota, να συνεργαστούν, αλλά εκείνος αρνήθηκε επειδή ήταν ήδη δεσμευμένος με την Ιαπωνική ομάδα.

Ο Τρούλι δεν αποκάλυψε το πότε του είχε γίνει η συγκεκριμένη πρόταση, αλλά ανέφερε ότι εκείνος που του την έκανε ήταν ο νυν πρόεδρος της FIA και τότε επικεφαλής της Ferrari, Ζαν Τοντ.

«Κανείς δεν το γνωρίζει αυτό, αλλά αυτή την στιγμή νομίζω ότι θα μπορούσα να ευχαριστήσω δημοσίως τον Ζαν Τοντ που ήταν ένας από τους λίγους κορυφαίους επικεφαλής ομάδων που με σκέφθηκε κατά την διάρκεια της αγωνιστικής μου καριέρας. Κανείς δεν το γνωρίζει αυτό, αλλά ο Τοντ μου προσέφερε μια θέση στη Ferrari.

Δε θα σας πω πότε συγκεκριμένα: Ετρεχα με την Toyota και τα πήγαινα αρκετά καλά. Επιπλέον, είχα υπογράψει ένα πολυετές συμβόλαιο με τους Ιάπωνες, και πάντα στην καριέρα μου τιμούσα τις δεσμεύεις μου. 15 χρόνια στη Formula 1 ποτέ δεν χρειάστηκα δικηγόρους.

Ευχαρίστησα τον Τοντ όχι μόνο γιατί μου προσέφερε μια θέση στη Ferrari, μία ευκαιρία που δυστυχώς δε μπορούσα να δεχτώ, αλλά επειδή κάθε φορά που ζητούσα μια συμβουλή, έλαβα σωστές ενδείξεις σε φιλική διάθεση. Ηταν πάντα πολύ ειλικρινής μαζί μου», δήλωσε ο Γιάρνο Τρούλι.

Ο έμπειρος Ιταλός οδηγός έμεινε φέτος χωρίς ομάδα μετά την αντικατάστασή του στην Caterham από τον Βιτάλι Πετρόφ. Είναι η πρώτη φορά που ο 37χρονος οδηγός δεν θα τρέξει στην Formula 1 από το 1997. Μάλιστα είναι η πρώτη φορά από το 1969 που στο Παγκόσμιο πρωτάθλημα Formula 1 θα απουσιάζει η Ιταλική παρουσία σε ό,τι αφορά στους πιλότους.

Ο Τρούλι ξεκίνησε να τρέχει στην F1 το 1997 με την ομάδα της Minardi. Τα επόμενα δύο χρόνια συνεργάστηκε με την Prost-Peugeot, για να ακολουθήσει η ομάδα της Jordan. Εκεί οδήγησε μέχρι και το 2001 ενώ μετά συμφώνησε με την Renault, στην οποία έμεινε μέχρι το 2004, όταν απολύθηκε τρεις αγώνες πριν το τέλος του πρωταθλήματος. Ειχε όμως συμφωνήσει με την Toyota στην οποία παρέμεινε μέχρι το 2009, τελευταία δηλαδή χρονιά παρουσίας της Ιαπωνικής ομάδας στη Formula 1. Στη συνέχεια συμφώνησε με την Caterham (πρώην Team Lotus), με την οποία λύθηκε η συνεργασία τους λίγο πριν την έναρξη του φετινού πρωταθλήματος.