Στις 11 στο Εθνικό Ιδρυμα Ερευνών συνέντευξη της Εταιρείας Ψυχοκοινωνικής Υγείας του Παιδιού και του Εφήβου, με την ευκαιρία συμπλήρωσης 10 χρόνων από την ίδρυσή της.