Ο Σεμπάστιαν Λεμπ οδεύει όπως φαίνεται μετά το τέλος της δεύτερης ημέρας προς την έβδομη νίκη του στην Αργεντινή και 70ή στο Παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι.
Ο Γάλλος ολοκλήρωσε τη δεύτερη ημέρα του αγώνα έχοντας την πρωτοπορία, γεγονός που του επιτρέπει να ξεκινήσει αύριο χωρίς άγχος με πρώτο μέλημα τη συντηρητική και ασφαλή οδήγηση που θα του χαρίσει μία ακόμη νίκη.
«Ηταν μία πολύ δύσκολη ημέρα», παραδέχεται ο οκτώ φορές παγκόσμιος πρωταθλητής. «Ο Μίκο έκανε μερικούς πολύ καλούς χρόνου το πρωΐ αλλά το απόγευμα για εμένα ήταν πιο εύκολο. Προς το παρόν όλα δείχνουν καλά», τόνισε μετά το τέλος της δεύτερης ημέρας του αγώνα ο Λεμπ.
Πίσω του βρίσκεται ο Μίκο Χίρβονεν έχοντας εξαιρετική απόδοση το πρωΐ σε μια προσπάθεια να «πιάσει» σε χρόνους τον teammate του και να καλύψει τη διαφορά τους. Μέχρι τη μεσημεριανή ανάπαυλα, ο Φινλανδός φάνηκε ότι το είχε καταφέρει, αλλά στη συνέχεια δέχθηκε την εντολή του επικεφαλής της ομάδας Ιβς Ματόν, να παραμείνει πίσω από τον Λεμπ και να διασφαλίσει έτσι το 1-2 για την Citroen. Μία απόφαση που δεν τον χαροποίησε ιδιαίτερα αλλά αναγκάστηκε να αποδεχθεί.
«Σίγουρα, θέλεις να μάχεσαι μέχρι το τέλος, αλλά χρειάζεται να σκεφτείς πιο ανοιχτά, τον τερματισμό και τους βαθμούς για τους κατασκευαστές. Χωρίς αμφιβολία είχαμε μία εξαιρετική ημέρα και βρισκόμασταν σε καλή θέση για την ομάδα. Ολα μπορούν να συμβούν, αλλά εμείς θα συνεχίσουμε σταθερά και δεν θα πιέσουμε αρκετά», δήλωσε ο Φινλανδός μετά το τέλος της δεύτερης ημέρας, υπακούοντας στις εντολές της ομάδας και στερώντας από τους θεατές μία πιθανή μάχη των δύο Citroen για τη νίκη.
Η Ford διασώζεται προς το παρόν από τον Ντάνι Σορντό, ο οποίος αν και ξεκίνησε την ημέρα κοντά στα δύο DS3, έχασε χρόνο από ένα κλατάρισμα και με λάθος επιλογή ελαστικών, με αποτέλεσμα να μείνει πίσω σε χρόνο. «Χθες ήταν καλά, σήμερα όχι. Δεν είχε πολύ εμπιστοσύνη σήμερα. Ηταν πολύ άσχημα για να είμαι ειλικρινής. Μαζεύω βαθμούς που είναι πολύ σημαντικοί, αλλά θέλω και να πάω γρήγορα», δήλωσε χαρακτηριστικά.
Τους βαθμούς έχει στο μυαλό του και ο Μαντς Οστμπεργκ με την τέταρτη θέση στην γενική κατάταξη που κρατάει. Ο Νορβηγός οδηγός της Adapta έχει ανέβει τρίτος στο πρωτάθλημα και αν παραμείνει στον αγώνα στην τέταρτη θέση, θα κερδίσει πολύτιμους βαθμούς που θα είναι σημαντικοί για τη συνέχεια της σεζόν.
Ο Μάρτιν Πρόκοπ εκμεταλλεύτηκε την εγκατάλειψη του Νάσερ αλ Ατίγια από σπασμένη ανάρτηση το πρωΐ και εγκαταστάθηκε στην πέμπτη θέση. «Ηταν μία πολύ καλή ημέρα χωρίς λάθη. Το αυτοκίνητο δουλεύει τέλεια και το στήσιμο ήταν εξαιρετικό».
Στη μάχη της Volkswagen Motorsport με τα δύο Skoda Fabia τελικός νικητής ήταν ο Σεμπαστιέν Οζιέ, ο οποίος στην 12η ΕΔ κατάφερε να περάσει μπροστά από τον teammate του Αντρέας Μίκελσεν. Ο Τιερί Νουβίλ ακολουθεί στην ένατη θέση του αγώνα ενώ δέκατος είναι ο Αρμίντο Αραούχο με το Mini που αντιμετώπισε πολλά προβλήματα το πρωΐ.
Ακολούθησε ο Πέτερ Σόλμπεργκ που ήταν πιο αργός του Αραούχο μόλις 0,6 δευτερόλεπτα. Ο Νορβηγός οδηγός τηε Ford κατάφερε να είναι ο ταχύτερος και στις τρεις απογευματινές ειδικές διαδρομές, έχοντας πολύ καλό ρυθμό, σε μία προσπάθεια να καλύψει τον χαμένο χρόνο από τη χθεσινή εγκατάλειψη.
Τα πληρώματα οδεύουν για την αυριανή τελευταία ημέρα του αγώνα, στην οποία ξεχωρίζει η μεγαλύτερη ΕΔ του αγώνα, μήκους 65,74 χλμ.