Η περιπέτεια του One Lap of America του αγώνα αντοχής τόσο για το αυτοκίνητο όσο και για το πλήρωμα έχει ήδη ξεκινήσει και συνεχίζεται με αμείωτο ρυθμό.
Οι διαγωνιζόμενοι ήδη έχει επισκεφθεί τέσσερις πίστες και έχουν διασχίσει περισσότερα από 1000 μίλια μέσα σε τρεις ημέρες και συνεχίζουν ακάθεκτοι.
Προς το παρόν βρίσκονται στο δρόμο για την Πολιτεία του Κολοράντο και τη πρωτεύουσα της Ντένβερ για να φτάσουν στην πέμπτη από τις οκτώ πίστες του αγώνα (High Plains Raceway). Αυτή είναι και η δυτική πολιτεία που θα φτάσει ο αγώνας για να πάρει έπειτα τον δρόμο προς τα βόρεια.
Η προσπάθεια όμως μέχρι εκεί δεν ήταν εύκολη χωρίς ωστόσο αυτό να αναιρεί το γεγονός ότι δεν ήταν συναρπαστική. Και αυτό γιατί τα πληρώματα κλήθηκαν ήδη να διασχίζουν έξι Πολιτείες της Αμερικής και να περάσουν από μέρη αρκετά όμορφα όπως τουλάχιστον υποστηρίζουν οι περισσότεροι. Κατά την διάρκεια του ταξιδιού ωστόσο δεν λείπουν και οι ατυχίες όπως το πλήρωμα με το κιβώτιο ταχυτήτων στην Porsche 911 της «Τeam Theogon» λίγο πριν την δεύτερη είσοδο της πίστα Mid America Μotorplex, η οποία είναι η τρίτη κατά σειρά στην οποία διαγωνίστηκαν τα οχήματα. Το πρόβλημα ωστόσο επισκευάστηκε και η ελληνική ομάδα συνεχίζει την προσπάθειά της στον δύσκολο αυτό αγώνα αντοχής και εξερεύνησης της Αμερικής.
Η πρώτη ημέρα
Συνήθως η πρώτη ημέρα του αγώνα είναι και η πιο πολυάσχολη για όσους τρέχουν στον αγώνα. Το πρόγραμμα περιελάμβανε φωτογράφηση κάθε αυτοκινήτου, έναν αγώνα δεξιοτεχνίας, την πρώτη αναμέτρηση σε πίστα και στη συνέχεια αγώνα δρόμου για να φτάσουν οι διαγωνιζόμενοι στην επόμενη, όπου διαγωνίστηκαν την επομένη, δεύτερη ημέρα του αγώνα.
Μέχρι την πρώτη «επίσημη» πίστα που θα εμφανίζονταν, τα πληρώματα για να μην... βαρεθούν στο δρόμο μέχρι το Ιλινόις, έκαναν μία μικρή στάση στο South Bend Motor Speedway στην Ιντιάνα για να μία αναμέτρηση... «εξόντωσης» σε οβάλ πίστα. Η «Team Theogon» κατετάγη 59η σε 75 διαγωνιζόμενους παίρνοντας μία πρώτη γεύση του τι πρόκειται να επακολουθήσει.
Στη συνέχεια τα πληρώματα πέρασαν στην Πολιτεία του Ιλινόις και μετά από 114 χιλιόμετρα έφτασαν στην Autobahn Country Club, στην επισήμως πρώτη πίστα που τους υποδέχθηκε. Ηταν μία απογευματινή δοκιμασία για τα πληρώματα με την «Team Theogon» να την ολοκληρώνει στην 66η θέση. Μετά από αυτό, ξεκίνησε ένα ταξίδι περισσότερων από 450 μιλίων για την Iowa για την πίστα Mid America. Στόχος είναι τόσο το ελληνικό πλήρωμα όσο και οι υπόλοιποι να φτάσουν όσο πιο έγκαιρα γίνεται, να ξεκουραστούν για την δοκιμασία της δεύτερης ημέρας του αγώνα.
Δεύτερη ημέρα
Η ημέρα δεν ξεκίνησε με τους καλύτερους οιωνούς. Εκεί, στη δυτική «άκρη» της Πολιτείας της Ιόβα, η βραδινή βροχή είχε μουσκέψει τα πάντα. Η «Team Theogon» όπως και οι υπόλοιποι ετοιμάστηκαν για μία βροχερή ημέρα. Γρήγορα όμως ο καιρός άλλαξες γνώμη, τα σύννεφα διαλύθηκαν και ο ήλιος έκανε την εμφάνισή του. Στην αρχή δειλά-δειλά και μετά αποφασιστικά. Η πίστα δεν είχε στεγνώσει τελείως όταν τα πρώτα πληρώματα έκαναν την εμφάνισή τους. Μετά την πρώτη δοκιμασία, οι διαγωνιζόμενοι αποσύρθηκαν και το μεσημεριανό και μερικές φωτογραφίες σε κοντινά μέρη.
Στη συνέχεια, ακολούθησε η δεύτερη επαφή με την πίστα όπου η ομάδα της «Team Theogon» ήταν λίγο άτυχη αφού αντιμετώπισε πρόβλημα με το κιβώτιο ταχυτήτων της Porsche 911SC. Παρ΄όλα αυτά κατάφερε να ολοκληρώσει την διαδικασία (64η το πρωί και 66η το απόγευμα), να επισκευάσει το πρόβλημα και να πάρει το δρόμο νότια για την Οκλαχόμα και την ομώνυμη πρωτεύουσα της.
Για να φτάσει όμως κοντά στην Τούλσα Οκ όπου διανυκτέρευσαν τα περισσότερα πληρώματα, έπρεπε να περάσουν στην άκρη της Πολιτείας του Μισούρι, μια στάση στο Κάνσας Σίτι, πέρασαν στην Οκλαχόμα και ξανά νότια για την πίστα Hallet Motor Racing Circuit. Πριν όμως μία στάση στην Τούλσα ΟΚ για βραδινό και ύπνο. Μία διαδρομή ευθεία θα μπορούσε να πει κανείς που τους επέτρεψε να δουν μερικά από τα πιο όμορφα μέρη των τριών συγκεκριμένων Πολιτειών της Αμερικής.
Τρίτη ημέρα
Τα πρωινά σύννεφα διαλύθηκαν νωρίς και τα πληρώματα μπήκαν στην τέταρτη πίστα του αγώνα με πολύ διάθεση. Φαίνεται πως ο καιρός είναι σημαντικός σύμμαχός τους στην προσπάθεια που καταβάλουν. Η Porsche 91SC της «Team Theogon» ήταν σαφώς καλύτερη σήμερα από τις προηγούμενες ημέρες βελτιώνοντας την απόδοσή της και ολοκληρώνοντας την ημέρα στην 60ή θέση.
Μετά και την απογευματινή δοκιμασία στην πίστα Hallet Motor Racing Circuit τα πληρώματα ξεκίνησαν έναν αγώνα δρόμου με κατεύθυνση βορειοδυτικά για να φτάσουν στο Κολοράντο. Η διαδρομή τους αγγίζει τα 610 μίλια είναι από τις μεγαλύτερες της διοργάνωσης όπου θα πρέπει να αφήσουν τις μεγάλες ευθείες της Οκλαχόμα, να περάσουν στο Κάνσας για να φτάσουν τελικά στο Κολοράντο.
Σε αυτή τους την προσπάθεια έχουν σημαντικό σύμμαχό τους τον καιρό αφού διασχίζουν την Πολιτεία του Κάνσας χωρίς να βρουν βροχές και το σημαντικότερο τυφώνες (κάτι που συνηθίζεται). Κάποιοι ανέφεραν πως είδαν έναν μικρό έξω από το Κάνσας Σίτι. Η σημερινή ημέρα είναι αρκετά επίπονή παρά τις μεγάλες ευθείες της διαδρομής. Για να ανέβει άλλωστε ο δείκτης δυσκολίας τα χιλιόμετρα είναι περισσότερα και ο χρόνος λίγος. Προβλέπεται ότι ο βραδινός ύπνος θα είναι σύντομος, αφού η άφιξη στο κοντινό από την πίστα (High Plains Raceway) ξενοδοχείο θα γίνει αργά το βράδυ για τους περισσότερους. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει βραδινό, ύπνο ξεκούραση και εξόρμηση αύριο στην πίστα για δύο δοκιμασίες.
Προς το παρόν η ελληνική ομάδα «Team Theogon» τα πηγαίνει αρκετά καλά και είναι πρώτη στην κατηγορία της.