Περιβάλλον
Τετάρτη, 16 Μαΐου 2012 15:15

Έρχεται το ακριβότερο υβριδικό αυτοκίνητο από τη Ferrari

Είναι γεγονός: το πρώτο υβριδικό αυτοκίνητο με το λογότυπο της Ferrari θα βγει στην αγορά πριν από το τέλος του 2013, όπως επιβεβαίωσε ο πρόεδρός της Λούκα ντι Μοντετζέμελο.

Είναι γεγονός: το πρώτο υβριδικό αυτοκίνητο με το λογότυπο της Ferrari θα βγει στην αγορά πριν από το τέλος του 2013, όπως επιβεβαίωσε ο πρόεδρός της Λούκα ντι Μοντετζέμελο. Για τους περισσότερους ωστόσο, η πιο «πράσινη» εκδοχή του εμβληματικού αυτοκινήτου θα μείνει άπιαστο όνειρο, αφού η τιμή του θα ξεπερνά αυτήν του νέου Enzo, του οχήματος που η ιταλική εταιρία θα παρουσιάσει στα τέλη της χρονιάς και το οποίο θα στοιχίζει 660.000 ευρώ.

Χρησιμοποιώντας τεχνολογία που αναπτύχθηκε για τα αγωνιστικά αυτοκίνητα της Formula 1, το F70 όπως είναι - για τώρα τουλάχιστον- η ονομασία του, θα συνδυάζει δύο ηλεκτρικές μηχανές με έναν 12-κύλινδρο βενζινοκινητήρα, ώστε να έχει μεγαλύτερη ιπποδύναμη από οποιαδήποτε άλλη Ferrari, περιορίζοντας όμως την κατανάλωση καυσίμου κατά 40%.

Η υβριδική Ferrari ήταν το επόμενο λογικό βήμα, αφού και άλλοι όμιλοι αυτοκινήτων πολυτελείας καταβάλλουν προσπάθειες να κάνουν τα μοντέλα τους πιο «πράσινα», χωρίς εκπτώσεις στην απόδοση. Η Porsche, που ήδη έχει διαθέσει στην αγορά την υβριδική έκδοση του Cayenne μεταξύ άλλων, σε λίγους μήνες θα αρχίσει να παίρνει παραγγελίες για την υβριδική 918 Spyder, με ιπποδύναμη 500 ίπων και δύο ηλεκτρικούς κινητήρες που θα αποδίδουν άλλα 218 άλογα! Το αυτοκίνητο θα στοιχίζει «μόλις» 604.000 ευρώ.

«Εάν θέλεις να πουλήσεις ένα όχημα στις Ηνωμένες Πολιτείες και στην Ευρώπη, πρέπει να δείξεις ότι μπορείς να κάνεις τη διαφορά σε ό,τι αφορά τις εκπομπές, ακόμη κι αν πρόκειται για ένα αυτοκίνητο των 100.000 ευρώ», λέει ο αναλυτής της HIS Automotive Ίαν Φλέτσερ. «Ακόμη κι ένα υπερ-αυτοκίνητο μπορεί να αποδειχθεί πιο χρήσιμο για οδήγηση στην πόλη, εάν η μηχανή του είναι υβριδική».

Σύμφωνα με ανώνυμη πηγή του ιταλικού ομίλου, η Ferrari θα κυκλοφορήσει περιορισμένο αριθμό υβριδικών αυτοκινήτων δίνοντας έμφαση στην αμερικανική αγορά. Η τιμή του δεν έχει αποφασιστεί, όμως θα είναι σίγουρα υψηλότερη από του νέου Enzo. Η πρώτη έκδοση του αυτοκινήτου, που πήρε το όνομά της από τον ιδρυτή του ομίλου, είχε κυκλοφορήσει μεταξύ 2002 και 2004 και, λόγω της σπανιότητάς του, σήμερα πωλείται προς περίπου 790.000 ευρώ.