Ο Αντριαν Σούτιλ δεν εγκαταλείπει το όνειρο περί επιστροφής του στην Formula 1.
Ο Αντριαν Σούτιλ δεν εγκαταλείπει το όνειρο περί επιστροφής του στην Formula 1. Ο Γερμανός πιλότος θεωρεί ότι σίγουρα θα έχει μία ευκαιρία να οδηγήσει ξανά μονοθέσιο παρά το γεγονός ότι φέτος έμεινε εκτός του χώρου.
Σε αυτό βέβαια συνέβαλε και η καταδικαστική απόφαση γερμανικού δικαστηρίου σύμφωνα με την οποία ο Σούτιλ κρίθηκε ένοχος για πρόκληση σωματικών βλαβών και είχε τιμωρηθεί με φυλάκιση 18 μηνών με αναστολή και χρηματικό πρόστιμο 200.000 ευρώ. Αιτία ήταν ένας καυγάς με τον συνιδιοκτήτη της Lotus Ερικ Λουξ, το οποίον ο 29χρονος είχε τραυματίσει στο λαιμό με ένα ποτήρι σαμπάνια σε κλαμπ της Σαγκάης μετά το περυσινό κινέζικο GP.
O Γερμανός πιλότος βρέθηκε στην Ισπανία και παρακολούθησε τον αγώνα στην πίστα της Καταλούνια. Παράλληλα δήλωσε ότι είναι έτοιμος και περιμένει μια πιθανή επιστροφή του στον χώρο.
«Ανέκαθεν έψαχνα αλλά προς το παρόν δεν έχω κάτι. Επέλεξα αυτό τον αγώνα να επιστρέψω διότι είναι το πρώτο στην Ευρώπη. Είναι υπέροχη η αίσθηση του να επιστρέφεις στα paddock και να βλέπεις κάποιους ανθρώπους. Αυτό είναι το κλειδί για να οδηγήσεις ξανά και ας ελπίσουμε πολύ σύντομα. Προς το παρόν δεν υπάρχουν θέσεις και θα χρειαστεί να περιμένω. Κάποιοι ξέρουν ότι είμαι έτοιμος και στην αναμονή. Πρέπει απλά να περιμένω για το τηλεφώνημα.
Μίλησα με αρκετές ομάδες, αλλά δεν μπορούν να πουν κάτι προς το παρόν. Ανέφεραν ότι ίσως να ενδιαφέρονται, χωρίς να υπάρχει κάτι περισσότερο. Μου είπαν να περιμένω, να έχω καλή φυσική κατάσταση και τότε ίσως υπάρχει κάποια ευκαιρία. Πρέπει να το πιστέψω αυτό και θα γίνει», δήλωσε ο 29χρονος Γερμανός πιλότος στο Autosport.
Οι εμφανίσεις του άλλωστε με την Spyker και αργότερα Force India από το 2007 μέχρι το 2011 και ιδίως πέρυσι ήταν αρκετά πετυχημένες και αποτελούν για τον Γερμανό το εισιτήριο που θα του εξασφαλίσει μία θέση σε κάποια ομάδα στο μέλλον. Παράλληλα, απέρριψε κατηγορηματικά την πολιτική κάποιων πιλότων που οδηγούν σε κάποια ομάδα προσφέροντας σε αυτήν σημαντικό οικονομικό όφελος μέσω των χορηγών τους.
«Δεν προσφέραμε κάποια χρήματα. Μετά από πέντε χρόνια, ο κόσμος ξέρει ότι είμαι καλός και δεν χρειάζεται να φέρω χορηγούς. Θέλω μόνο έναν κανονικό μισθό για την οδήγησή μου και αυτό είναι όλο. Θέλω να μου συμπεριφέρονται ως οδηγό αγώνων και είναι σημαντικό για το άθλημα τα πραγματικά ταλέντα να έχουν μια θέση και όχι οι οδηγοί που έχουν πίσω τους πολλά χρήματα».