Οι άστατες καιρικές συνθήκες και η λάσπη έκαναν το θαύμα τους για τον Σεμπάστιαν Λεμπ, ο οποίος από το πουθενά κατάφερε όχι μόνο να ξεπεράσει τον Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα αλλά πήρε και κεφάλι 1,2 δευτερολέπτων στην γενική κατάταξη μετά την τέταρτη ειδική διαδρομή του αγώνα, στον Ελικώνα 1, μήκους 19,89 χλμ.
Η λάσπη δυσκόλεψε πάρα πολύ τα πληρώματα καθώς το σύνολο των αυτοκινήτων γλιστρούσε αρκετά με αποτέλεσμα κάποιοι να έχουν μερικές άτυχες στιγμές. Σε αυτούς συγκαταλέγεται και ο πρωτοπόρος μέχρι πριν την έναρξη της ΕΔ, Λάτβαλα, ο οποίος βγήκε σε μία λασπωμένη διασταύρωση με αποτέλεσμα να σβήσει ο κινητήρας του Ford Fiesta WRC και να χάσει περίπου 10 δευτ., χρόνος που ήταν αρκετός για τον Λεμπ να περάσει μπροστά στην γενική κατάταξη.
Η ατυχία αυτή του Λάτβαλα που τον έριξε στην τέταρτη θέση στην ειδική, ήταν σαν ένα δώρο για τον Γάλλο οδηγό της Citroen, αφού ούτε κι εκείνος είχε καταφέρει να τα πάει καλά στον Ελικώνα 1, πετυχαίνοντας τον τρίτο καλύτερο χρόνο. Παρ' όλα αυτά είναι πλέον πρώτος στην γενική κατάταξη και θα προσπαθήσει να διατηρήσει σήμερα αυτή τη θέση.
Ταχύτερος στην τέταρτη ειδική διαδρομή του Ράλι Ακρόπολις ήταν ο Πέτερ Σόλμπεργκ παρά το προβλήματα στον έλεγχο του Fiesta WRC. «Ήταν πολύ λασπωμένα. Είμαι χαρούμενος με το χρόνο. Θέλω να κάνουμε το αυτοκίνητο ακόμα καλύτερο στο σέρβις. Κάναμε κάποια λάθη, όπως όλοι οι άλλοι», δήλωσε χαρακτηριστικά μετά το τέλος της δοκιμασίας.
Ο Μίκο Χίρβονεν δυσκολεύεται με τη λάσπη και αυτό φαίνεται από τις σημερινές τέσσερις πρώτες ΕΔ. Ο πρώτος χρόνος του Σόλμπεργκ στον Ελικώνα 1 σε συνδυασμό με μία έξοδο στα φρένα λόγω λάσπης, του στοίχισαν μία θέση στην γενική κατάταξη, αφού πλέον είναι τέταρτος, έχοντας 6,5 δευτ. μπροστά του τον Νορβηγό οδηγό της Ford World Rally Team.
O Μαντς Οστμπεργκ με το Fiesta WRC της Adapta ήταν ταχύτερος του Ευγκένι Νόβικοφ σε αυτή την ειδική κι έτσι μάζεψε τη μεταξύ τους διαφορά στα 8,4 δευτ. από 12,2 που ήταν στη ειδική Θήβα 1. Εξακολουθεί ωστόσο να παραμένει πίσω από τον Ρώσο στην γενική κατάταξη. «Προσπαθήσαμε να κάνουμε το αυτοκίνητο πιο υπερστροφικό και τα καταφέραμε πολύ καλά! Πλαγιολισθαίναμε συνέχεια», υπογράμμισε.
Και ο Οτ Τανάκ αντιμετώπισε προβλήματα με τη λάσπη σε αυτή την ειδική με αποτέλεσμα να πάει ευθεία σε μία διασταύρωση, χωρίς, όπως είπε, να χάσει χρόνο ή να προκαλέσει ζημιά στο αυτοκίνητό του.
Θύμα της λάσπης ήταν και ο Μάρτιν Πρόκοπ που είχε ένα τετ-α-κε, ο οποίος ωστόσο εξακολουθεί να διατηρεί την ένατη θέση στην γενική ενώ ο Νάσερ Αλ Ατίγια αντιμετώπισε προβλήματα με την ενδοεπικοινωνία αφού δεν άκουγε τον συνοδηγό του Τζιοβάνι Μπερνακίνι.
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΦΟΥΣΙΑΝΗ - [email protected]