Για μία ακόμη χρονιά το Ράλι Ακρόπολις φαίνεται αντάξιο της φήμης του, ως ένας από τους πιο θεαματικούς και απαιτητικούς αγώνες του Παγκοσμίου πρωταθλήματος.
Λίγο πριν τη λήξη της σημερινής δεύτερης ημέρας του αγώνα, στην όγδοη ειδική (Ελικώνας 2), η μάχη καλά κρατεί τόσο για την διεκδίκηση της πρώτης θέσης όσο και για την τρίτη.
Ο Πέτερ Σόλμπεργκ κέρδισε τη δεύτερη ειδική διαδρομή του Ακρόπολις όντας ο ταχύτερος στην προτελευταία ειδική της ημέρας. Ο Νορβηγός οδηγός με τη φόρα που είχε πάρει από την ΕΔ Βωξίτες 2, πήρε και πάλι κεφάλι από τον Μίκο Χίρβονεν, ανεβαίνοντας έτσι τρίτος γενικής με 7,8 δευτ. από τον οδηγό της Ford. Ο Χίρβονεν έμεινε αρκετά πίσω εδώ σημειώνοντας τον τέταρτο καλύτερο χρόνο.
Στη μονομαχία για την κορυφή ο Λόεμπ εξακολουθεί να είναι πρώτος με τη δεύτερη θέση που κατέλαβε σε αυτή την ειδική, αυξάνοντας μάλιστα ελάχιστα τη διαφορά του από τον Λάτβαλα στα 10,2 δευτ. Ο Φινλανδός αντίπαλός του έχασε 0,8 δευτ. στην ειδική αφού αυτή ήταν η χρονική απόστασή του πίσω από τον Γάλλο οκτώ φορές Παγκόσμιο πρωταθλητή. «Νόμιζα ότι πήγαινα καλά, αλλά απογοητεύτηκα λίγο», δήλωσε ο Λάτβαλα μετά το τέλος της ειδικής.
Ο Μαντς Οστμπεργκ ήταν πέμπτος ειδικής αλλά και της γενικής κατάταξης, θεωρεί όμως ότι έχει πρόβλημα με το πίσω ημιαξόνιο του Fiesta WRC. Πίσω του αλλά με μεγάλη διαφορά βρίσκεται ο Τιερί Νουβίλ που αντιμετωπίζει κι αυτός πρόβλημα είτε στο ημιαξόνιο ή το διαφορικό αφού όπως είπε στο τέλος της ειδικής, το αυτοκίνητο πάει με το πλάι.
Ο Ευγκένι Νόβικοφ παραμένει έβδομος αλλά έχασε έδαφος λόγω προβλήματος στον επιλογέα ταχυτήτων παρά το γεγονός ότι επισκεύασε το τούρμπο λίγο πριν την έναρξη της ειδικής διαδρομής.
Ο Μάρτιν Πρόκοπ τερμάτισε έβδομος σε αυτή την ΕΔ και διατηρεί σθεναρά την όδγοη θέση της γενικής ενώ ο Νάσερ Αλ-Ατίγια που ακολουθεί δυσκολεύθηκε πολύ λόγω των φθαρμένων εμπρός ελαστικών στο «ιδιωτικό» Citroen DS3 WRC.
Ο Οτ Τανάκ μετά την έξοδο στην προηγούμενη ειδική διαδρομή εγκατέλειψε στην απλή διαδρομή εξαιτίας προβλήματος στο διαφορικό.
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΦΟΥΣΙΑΝΗ - [email protected]