Με την ολοκλήρωση της δεύτερης ημέρας το Ράλι Ακρόπολις δικαίωσε απόλυτα τον χαρακτηρισμό του σκληρότερου και πιο απαιτητικούς αγώνα του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι.
Το ψιλόβροχο που έπεσε το πρωΐ σε συνδυασμό με τη λάσπη και τη σκόνη στη συνέχεια δυσχέραιναν αρκετά την προσπάθεια των πληρωμάτων. Λίγα ήταν αυτά που βγήκαν αλώβητα από τη σημερινή δοκιμασία κι ένα από τα αυτά ήταν τον Σεμπάστιαν οι Λόεμπ – Ντανιέλ Ελενα. Το Γαλλικό δίδυμο ολοκλήρωσε τη σημερινή ημέρα στην κορυφή της γενικής κατάταξης έχοντας 6,5 δευτερόλεπτα από τον μαχητικό Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα που δείχνει να μην επηρεάζεται διόλου από την τραυματισμένη του κλείδα.
Ο Φινλανδός ήταν εκείνος που υπερίσχυσε και στη σημερινή τελευταία ειδική διαδρομή, την επανάληψη της Θήβας, μαζεύοντας ακόμη περισσότερο τη διαφορά του από τον πρωτοπόρο Λόεμπ από τα 10,2 δευτ. στα 6,5 δευτ. Ετσι, θα χρειαστεί να βάλει αύριο τα δυνατά του στην πιο δύσκολη ίσως ημέρα του Ράλι Ακρόπολις όπως κατά γενική ομολογία υποστηρίζουν όλοι οι οδηγοί, εάν επιθυμεί να ανέβει στην κορυφή. Αυτή πάντως ήταν η τέταρτη ΕΔ στην οποία επικράτησε ο οδηγός της Ford World Rally Team από τις οκτώ σημερινές και η πέμπτη από τις εννέα που έχουν διεξαχθεί μέχρι στιγμής. Ισως τα πράγματα να ήταν πιο θετικά για εκείνον αν δεν είχε μία άτυχη στιγμή στον Ελικώνα 1 που του στοίχισε την πρώτη θέση και δεν πάλευε με τη λάσπη και με το αυτοκίνητο στις πρωϊνές ειδικές. Το απόγευμα τα πράγματα εξελίχθηκαν καλύτερα για εκείνον και αυτό φάνηκε από τους χρόνους του.
«Ήταν μια καλή μέρα. Το απόγευμα οδήγησα καλύτερα. Αύριο θα προσπαθήσω να πιάσω τον Loeb, αλλά είναι σαν τη Φινλανδία, οι διαφορές είναι στο δευτερόλεπτο», δήλωσε ο Λάτβαλα μετά το τέλος της ένατης ΕΔ.
Στην Θήβα 2 η Ford κατάφερε να πάρει το... αίμα της πίσω σε σχέση με τη Citroen και να αποδείξει στην Γαλλική ομάδα ότι έχει τα φόντα να φτάσει στη νίκη. Μετά τον Λάτβαλα, τον δεύτερο καλύτερο χρόνο σημείωσε ο «ανεβασμένος» μετά το ολιγόλεπτο σέρβις του μεσημεριού, Πέτερ Σόλμπεργκ. Ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 2003 κατάφερε να ξεπεράσει την ατυχία στο Δροσοχώρι και να επισκευάσει την ανάρτηση του Fiesta WRC στο σέρβις που ακολούθησε. Ετσι, ξαναπήρε την τρίτη θέση στην γενική κατάταξη από τον Μίκο Χίρβονεν, αυξάνοντας παράλληλα στα 28,3 τη χρονική τους απόσταση.
Ο Φινλανδός οδηγός της Citroen Total World Rally Team δεν βρέθηκε σε καλή ημέρα το πρωΐ ενώ γενικότερα δεν πέρασε και εύκολα αφού είχε δύο κλαταρίσματα κατά την διάρκεια των σημερινών οκτώ ειδικών διαδρομών. Το τελευταίο ήταν στην ύστατη μόλις ειδική αφού η έλλειψη ορατότητας από τη σκόνη του Οστμπεργκ, τον εξανάγκασε να ανοιχτεί σε μία στροφή και να χτυπήσει τον εμπρός αριστερά τροχό, χάνοντας έτσι χρόνο.
Η σημερινή ημέρα δεν έκλεισε με τον καλύτερο τρόπο για τον Μαντς Οστμπεργκ καθώς στην τελευταία ειδική κόλλησε, βγαίνοντας εκτός δρόμου με αποτέλεσμα να χάσει την πέμπτη θέση που τόσο πολύ προσπάθησε να κατακτήσει και να πέσει έβδομος. «Προσπάθησα να πιέσω, είχα υποστροφή σε μια αριστερή στροφή και βρεθήκαμε στην άκρη του δρόμου, αλλά κόλλησα. Οι θεατές ασχολούνταν με το να βγάζουν φωτογραφίες, και έτσι χρειάστηκε να κατεβούμε εμείς να σπρώξουμε», δήλωσε ο οδηγός της Adapta.
Την ατυχία του Οστμπεργκ εκμεταλλεύτηκε ο Ευγκένι Νόβικοφ που ανέκτησε την πέμπτη θέση στη γενική. Ο Ρώσος δεν πέρασε και λίγα σήμερα αφού αντιμετώπισε προβλήματα με το τούρμπο του Fiesta WRC (κάτι που επισκεύασε), αλλά και με τον επιλογέα ταχυτήτων.
Από το πουθενά ο Μάρτιν Πρόκοπ ανέβηκε στο τέλος της ημέρας στην έκτη θέση της γενικής κατάταξης καθώς ήταν ένας από τους τρεις που ευνοήθηκαν από την ατυχία του Οστμπεργκ. Νωρίτερα ο Τσέχος οδηγός είχε στους Βωξίτες 1 ένα τετ-α-κε που του στοίχισε σε χρόνο και θέσεις.
Μετά τα πρόβλημα με την ενδοεπικοινωνία, τα ελαστικά ο Αλ Ατίγια μπήκε πιο δυναμικά το απόγευμα σημειώνοντας καλούς χρόνους. Ο οδηγός από το Κατάρ ήταν βέβαια μέσα στη ατυχία του τυχερός καθώς εκμεταλλεύτηκε τα προβλήματα τόσο του Τανάκ όσο και του Οστμπεργκ για να ανέβει σε θέσεις.
Οσο προσεκτικός κι αν ήταν ο Τιερί Νουβίλ καθόλη τη διάρκεια της ημέρας δεν απέφυγε τα προβλήματα που ήρθαν να τον συναντήσουν στην τελευταία ΕΔ, Θήβα 2, αφού την ολοκλήρωσε χωρίς ημιαξόνιο, πέφτοντας και σε χρόνο και σε θέσεις στην γενική κατάταξη (πλέον είναι ενδέκατος).
Αυτό επωφελήθηκε ο Σεμπαστιέν Οζιέ με το Skoda Fabia S200 και βελτίωσε τη θέση του στη γενική (είναι ένατος) ενώ για πρώτη φορά μέσα στην ημέρα στην πρώτη δεκάδα μπήκε ο Αντρέας Μικέλσεν.
Στην κατηγορία PWRC ο Νίκολας Φουκς (Subaru Impreza WRC STi) έμεινε μακριά από τα προβλήματα και κατέχει την πρώτη θέση ενώ στην WRC Academy υπάρχει έντονο ενδιαφέρον αφού οι Eλφιν Εβανς, Αλαστερ Φίσερ και Πόντους Τίντεμαντ, που διαμορφώνουν την πρώτη 3άδα, ύστερα από αρκετά αγωνιστικά χιλιόμετρα βρίσκονται στο ίδιο λεπτό.
Στις ελληνικές συμμετοχές το δίδυμο Γ. Ζούνης – Μ. Πατρικούσης (Subaru Impreza WRC STi) παρά τις αντιξοότητες της ημέρας ήταν πρώτοι. Οι Λάμπρος Κύρκος - Γιώργος Πολυζώης (Mitsubishi Lancer EVO ΙX) εγκατέλειψαν το σημερινό σκέλος ύστερα από έξοδο στη «Θήβα 1», και αργότερα οι Δημήτρης Ψύλλος-Κώστας Κόντος, που προδόθηκαν από την τουρμπίνα του δικού τους Mitsubishi Lancer EVO X στους πρώτους «Βωξίτες».
Η αυριανή τρίτη ημέρα του αγώνα περιλαμβάνει όπως και σήμερα τρεις ειδικές διαδρομές (τέσσερις επαναλαμβανόμενες), μήκους 149 χλμ. με πρώτη ε.δ. την «Κλένια-Μυκήνες 1» να ξεκινάει στις 8:38.
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΦΟΥΣΙΑΝΗ - [email protected]