Η αγωνία φτάνει στο κατακόρυφο μετά την 17η και τελευταία ειδική διαδρομή της σημερινής, τρίτης ημέρας του 58ου Ράλι Ακρόπολις.
Ο Πέτερ Σόλμπεργκ με την τρίτη του διαδοχική νίκη από το δεύτερο πέρασμα στην ειδική Γυμνό και έπειτα κατάφερε να μειώσει ακόμη περισσότερο τη διαφορά του από τον πρωτοπόρο Λόεμπ. Ετσι έκλεισε το τρίτο σκέλος του αγώνα έχοντας χρονική απόσταση 10,2 δευτ., αφήνοντας ανοιχτούς λογαριασμούς με τον Γάλλο οδηγό για την αυριανή, τελευταία ημέρα του αγώνα.
Ο Σόλμπεργκ ήταν στο δεύτερο πέρασμα από την ειδική Ζήρια 2, 3,9 δευτ. ταχύτερος από τον οκτώ φορές παγκόσμιο πρωταθλητή που τερμάτισε δεύτερος. Και οι δύο πάντως μετά το τέλος της ειδικής προεξόφλησαν ότι αύριο θα δώσουν μάχη για την πρώτη θέση, ο καθένας για τους δικούς του λόγους. Ο Σόλμπεργκ γιατί θέλει την πρώτη του επικράτηση με τα χρώματα της Ford, πόσο μάλλον σε έναν αγώνα όπως το Ράλι Ακρόπολις, που έχει ιδιαίτερα αυξημένο δείκτη δυσκολίας. Ο δε Λόεμπ γιατί θέλει να αυξήσει τις φετινές του νίκες σε τέσσερις αλλά και να χαρεί την πρώτη κορυφή στο ελληνικό ράλι μετά το 2008.
Μαντς Οστμπεργκ και Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα σημείωσαν τον ίδιο χρόνο στην τελευταία σημερινή ειδική. Τα συναισθήματά τους όμως είναι εντελώς διαφορετικά αφού ο πρώτος κατάφερε τον στόχο του, να ανέβει δηλαδή στην πέμπτη θέση της γενικής. Σε αυτό συνέβαλε σημαντικά και η εγκατάλειψη του Ευγκένι Νόβικοφ στην 13η ειδική από αντλία νερού. Στη συνέχεια, ο Οστμπεργκ που άδραξε την ευκαιρία, εξαπέλυσε την επίθεσή του στον Μάρτιν Πρόκοπ. Ο Τσέχος δεν ήταν σε θέση να αμυνθεί με αποτέλεσμα ο οδηγός της Adapta να καταλάβει την πέμπτη θέσης της γενικής.
Στον αντίποδα, ο Λάτβαλα ολοκληρώνει την ημέρα απογοητευμένος αφού πλέον έχει βγει εκτός παιχνιδιού μετά το κλατάρισμα στην Κλένια-Μυκήνες 2. Η ατυχία αυτή είχε ως αποτέλεσμα να σπάσει η πίσω δεξιά δαγκάνα και να μείνει χωρίς φρένο το Fiesta WRC του Φινλανδού που κλήθηκε να οδηγήσει στις επόμενες ΕΔ με τρία φρένα. Παράλληλα, βρέθηκε στην τέταρτη θέση της γενικής κατάταξης χωρίς ωστόσο να κινδυνεύει εκτός απροόπτου να την χάσει. Θα μπορούσε κανείς να πει ότι ξαναζεί το περυσινό Ακρόπολις όταν και τότε ήταν άτυχος.
«Έκανα ό,τι καλύτερο μπορούσα με τρία φρένα. Οι φουρκέτες ήταν δύσκολες, γιατί δεν μπορούσα να χρησιμοποιήσω χειρόφρενο. Είμαι χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ και μπορούμε να λύσουμε τα προβλήματα. Ας συγκεντρωθούμε για αύριο», δήλωσε μετά το τέλος και της τελευταίας σημερινής ΕΔ.
Ο Μίκο Χίρβονεν σημείωσε τον πέμπτο καλύτερο χρόνο στο δεύτερο πέρασμα από την ειδική Ζήρια και εξακολουθεί να βρίσκεται στην τρίτη θέση της γενικής κατάταξης. Ο οδηγός της Citroen μοιάζει να μην είναι σε θέση να ακολουθήσει το ρυθμό των δύο πρώτων. Η βροχή και οι σκληρές ειδικές τον δυσκόλεψαν τελικά αρκετά.
«Δεν ήταν όπως ήλπιζα ο ρυθμός, οι συνθήκες. Είμαστε, ωστόσο, ευχαριστημένοι. Πολύ γλιστερή η τελευταία ειδική σε κάποια σημεία. Προσπάθησα να μην κάνω λάθη, ώστε να γυρίσω πίσω», ήταν τα λόγια του στο τέλος της ημέρας.
Ο Τιερί Νουβίλ σήμερα ακολούθησε πιο επιθετική οδήγηση σε σχέση με χθες και αυτό έφερε αποτέλεσμα αφού ανέβηκε στην όγδοη θέση της γενικής. Πίσω του ο Σεμπαστιέν Οζιέ παρά τα προβλήματα με το υδραυλικό τιμόνι που αντιμετώπισε στην 15η ειδική διαδρομή.
Ατυχος ήταν ο Αντρέας Μίκελσεν αφού στην επόμενη ειδική (16η) είχε θέμα με τη θερμοκρασία του νερού που ανέβηκε επικίνδυνα. Ο οδηγός της Skoda όχι μόνο δεν πρόλαβε να εκμεταλλευτεί την αναποδιά του Οζιέ, αλλά έχασε κι ίδιος χρόνο και θέσεις, πέφτοντας στο τέλος της ημέρας κάτω από την πρώτη δεκάδα. Εντούτοις, ελπίζει ότι οι μηχανικοί του θα είναι σε θέση να επισκευάσουν τη βλάβη που τυχόν υπάρχει και ότι αύριο θα είναι σε θέση να ανακτήσει το χαμένο έδαφος.
Το... στραβοπάτημα του Μίκελσεν εκμεταλλεύτηκε ο Σαουδάραβας Γιαζίντ αλ-Ρατζί που σημειώσε την ενδέκατη καλύτερη επίδοση στην τελευταία σημερινή ειδική διαδρομή και σκαρφάλωσε στην δέκατη θέση.
Η δράση συνεχίζεται αύριο, Κυριακή, τελευταία ημέρα του αγώνα όπου τα πληρώματα θα αγωνιστούν σε πέντε ειδικές διαδρομές. Η πρώτη ξεκινά στις 9:14 το πρωΐ.
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΦΟΥΣΙΑΝΗ - [email protected]