Μόνο σε ελεύθερο σχέδιο και ιταλικά υπήρξαν καλύτερες βαθμολογίες σε σχέση με το 2011, σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία για τις επιδόσεις των υποψηφίων στα ειδικά μαθήματα των πανελλαδικών.
Στατιστικά στοιχεία για τις επιδόσεις των υποψηφίων για την τριτοβάθμια εκπαίδευση που διαγωνίστηκαν στα ειδικά μαθήματα των πανελλαδικών εξετάσεων έδωσε στη δημοσιότητα το υπουργείο Παιδείας.
Τα γραπτά που βαθμολογήθηκαν ήταν κατά 667 μειωμένα σε σχέση με το 2011 και ανέρχονται σε 20.258.
Ανά ειδικό μάθημα το υπουργείο Παιδείας γνωστοποιεί:
- Στο Ελεύθερο σχέδιο έχει αυξηθεί το ποσοστό των υποψηφίων που έγραψαν από 15 και πάνω (37,71% το 2012 από 32,26% το 2011).
- Στο Γραμμικό σχέδιο μειώθηκαν οι υποψήφιοι που έγραψαν από 15 και πάνω, φθάνοντας το 52,84%, ενώ το 2011 άγγιζαν το 59,26%.
- Στα Αγγλικά το ποσοστό όσων έγραψαν από 15 έως 20 έφθασε φέτος το 10,44% και είναι εμφανώς μειωμένο σε σχέση με το 2011 που ανήλθε σε 25,07% πέρυσι.
- Στα Γαλλικά μειώθηκε αισθητά το ποσοστό όσων έγραψαν από 15 έως 20 (14,24%) σε σχέση με το 2011 που ήταν 36,64%.
- Στα Γερμανικά υπάρχει επίσης αισθητή μείωση των υποψηφίων που έγραψαν από 15 έως 20, καθώς σε ποσοστό φθάνουν το 25,3% από 33,95% που ήταν το 2011.
- Στα Ιταλικά παρατηρείται αύξηση των αντίστοιχων ποσοστών, δηλαδή 64,60% για το 2012 από 52,31% το 2011 στη βαθμολογική κλίμακα 15-20.
- Στα Ισπανικά από 15 έως 20 έγραψε φέτος το 66,66% από 75,65% το 2011.
- Στην Αρμονία το ποσοστό όσων έγραψαν από 15 έως 20 είναι επίσης μειωμένο σε σχέση με το 2011, καθώς φτάνει το 9,02% από 15,26% πέρυσι.
- Στον Έλεγχο Μουσικών Ακουστικών Ικανοτήτων από 15 έως 20 έγραψε φέτος το 28,13% από 36,56% το 2011.