Ο Ντάνι Πεντρόζα φαίνεται αποφασισμένος να πάρει την πολ-ποζίσιον ή ακόμη και να κατακτήσει την πρώτη του φετινή νίκη στο παγκόσμιο πρωτάθλημα MotoGP.
Ο Ισπανός αναβάτης της Repsol Honda άφησε τη σφραγίδα του και στις απογευματινές ελεύθερες ειδικές στην πίστα του Σάχσενρινγκ.
Η βροχή που έπεσε και ο άνεμος που φυσούσε δεν πτόησαν τον Πεντρόζα που ήταν ο ταχύτερος τα τελευταία τέσσερα λεπτά των ελεύθερων δοκιμών και ολοκλήρωσε την ημέρα στην κορυφή της γενικής κατάταξης.
Οι αναβάτες υπό τον φόβο της βροχής ξεκίνησαν με τα βρόχινα ελαστικά και είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν το στήσιμο των μοτοσικλετών toyw για βροχή. Τα τελευταία πέντε λεπτά των ελεύθερων δοκιμών ήταν καταιγιστικά καθώς οι εναλλαγές στις θέσεις ήταν αρκετές ενώ ήδη μερικά σημεία της πίστας είχε αρχίσει να στεγνώσουν καθώς μερικές αχτίδες του ήλιου ξεπρόβαλλαν δειλά-δειλά.
Όπως το πρωΐ έτσι και το απόγευμα ο Πεντρόζα ήταν ο ταχύτερος όλων με χρόνο ωστόσο που δεν αντιστοιχεί στα πρωΐνά δεδομένα και δικαιολογείται λόγω των συνθηκών που επικρατούσαν. Ο Ισπανός θα μπορούσε να πει κανείς ότι στέρησε από τον Στέφαν Μπραντλ την κορυφή στην γενική κατάταξη. Αν ωστόσο τα κατάφερνε ο Μπραντλ θα ήταν η πρώτη φορά για τον «ρούκι» της κατηγορίας. Ο Γερμανός αναβάτης της «δορυφορικής» Honda (LCR Honda) που τρέχει εντός έδρας, μόλις στο τελευταίο του γύρο, λίγο από την λήξη των ελεύθερων δοκιμών, ανέβασε στα ύψη την αδρεναλίνη όσων παρακολουθούσαν τις δοκιμές. Η αγωνία στα πρόσωπα των συμπατριωτών του ήταν έκδηλη με τον Μπραντλ να είναι ταχύτερος στα δύο πρώτα κομμάτια της πίστας και χάνει ελάχιστα στο τρίτο, γεγονός που τον έφερε πίσω από τον Πεντρόζα στην γενική κατάταξη με μόλις επτά εκατοστά διαφορά.
Όπως και το πρωΐ, έτσι και τώρα ο Χόρχε Λορένθο κράτησε την Yamaha στην τρίτη θέση, έχοντας πίσω του τον Κέισι Στόνερ. Ο Αυστραλός και στη βροχή ήταν από τους ταχύτερους της διαδικασίας με πολύ καλό ρυθμό.
Όπως είναι γνωστό το βρεγμένο ταιριάζει περισσότερο στην GP12 και αυτό φάνηκε και στο Σάχσενρινγκ. H Ducati του Βαλεντίνο Ρόσι σκαρφάλωσε εύκολα στην πέμπτη θέση με τον Νίκι Χέιντεν να ακολουθεί.
Δυσκολεύτηκε στη βροχή το δίδυμο της Monster Yamaha Tech 3 και έμεινε σχετικά πίσω σε σχέση με το πρωΐ. Αυτή τη φορά ο Καλ Κρούτσλλου ήταν ταχύτερος του teammate του Αντρέα Ντοβιτσιόζο.
Υποτονική θα μπορούσε να χαρακτηριστεί η σημερινή ημέρα για τον Μπεν Σπις που δεν φαίνεται να έχει ρυθμό στην Γερμανική πίστα. Ο Τεξανός αναβάτης έμεινε πίσω σε χρόνους και κατέληξε μόλις ένατος. Την πρώτη δεκάδα ολοκλήρωσε ο Χέκτορ Μπαρμπερά με την «δορυφορική» Ducati της Pramac Racing.
Ο Αλβάρο Μπαουτίστα δεν φαίνεται να έχει βρει τον ρυθμό του στην Γερμανία. Το πρωΐ ήταν όγδοος και το απόγευμα μόλις ενδέκατος. Ισως η τιμωρία του για το ατύχημα με τον Λορένθο και η υποχρεωτική εκκίνηση του στον αγώνα από την τελευταία θέση του γκριντ να τον έχουν επηρεάσει.
Την… μονοτονία των αναβατών της Power Electronics Aspar «έσπασε» ο Βρετανός Τζέιμς Ελισον που πέτυχε τον καλύτερο χρόνο και δωδέκατο γενικής στις CRT μοτοσικλέτες.
Ο Ματιά Παζίνι που είχε ένα ατύχημα το πρωΐ, συμμετείχε στο τελευταίο τέταρτο της διαδικασίας μετά την επιστροφή του από το πλησιέστερο νοσοκομείο όπου διεκομίσθη για εξετάσεις. Νωρίτερα είχε χτυπήσει στο κεφάλι μετά από πτώση στη προσπάθειά του να αποφύγει έναν μηχανικό στο pit lane. Διαπιστώθηκε ότι δεν έχει κάτι και επέστρεψε στην πίστα για να τρέξει κανονικά στη δεύτερη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών.
Αναλυτικά τα αποτελέσματα
1. Ντάντι Πεντρόζα Respol Honda 1:32.228
2. Στέφαν Μπραντλ LCR Honda 1:32.304 0.076/0.076
3. Χόρχε Λορένθο Yamaha Factory Racing 1:32.327 0.099/0.023
4. Κέισι Στόνερ Repsol Honda 1:32.408 0.180/0.081
5. Βαλεντίνο Ρόσι Ducati 1:32.532 0.304/0.124
6. Nίκι Χέιντεν Ducati 1:32.657 0.429/0.125
7. Καλ Κρούτσλοου Monster Yamaha Tech 3 1:32.744 0.516/0.087
8. Αντρέα Ντοβιτσιόζο Monster Yamaha Tech 3 1:32.817 0.589/0.073
9. Μπεν Σπιςs Yamaha Factory Racing 1:33.107 0.879/0.290
10. Χέκτορ Μπαρμπερά Pramac Ducati 1:33.147 0.919/0.040
11. Aλβάρο Μπαουτίστα San Carlo Honda Gresini 1:33.227 0.999/0.080
12. Τζέιμς Ελισον Paul Bird Aprilia 1:34.894 2.666/1.667
13. Aλειξ Εσπαργκάρο Power Electronics Aspar 1:34.910 2.682/0.016
14. Mατιά Παζίνι Speed Master 1:34.946 2.718/0.036
15. Γιόνι Ερνάντεθ Inmotec FTR-Kawasaki 1:35.204 2.976/0.258
16. Ράντι ντε Πουνιέ Power Electronics Aspar 1:35.311 3.083/0.107
17. Ντανίλο Πετρούτσι Came Ioda Racing Project 1:35.355 3.127/0.044
18. Mισέλ Πίρο Gresini FTR-Honda 1;35.461 3.233/0.106
19. Φράνκο Μπαταΐνι Cardion AB Ducati 1:36.019 3.791/0.558
20. Iβαν Σίλβα Avintia Blusens 1:36.800 4.572/0.781
21. Κόλιν Εντουαρτς NGM Mobile Forward Racing 1:43.245 11.017/6.445
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΦΟΥΣΙΑΝΗ - [email protected]