Mία νέα RC213V αναμένεται να δοκιμάσουν στη μονοήμερη δοκιμή στην πίστα του Μουτζέλο την ερχόμενη Δευτέρα, οι Κέισι Στόνερ και Ντάνι Πεντρόζα, αντίστοιχα.
Αυτό τουλάχιστον δήλωσε στο MCΝ ο εκτελεστικός αντιπρόεδρος του HRC, Σουχέι νακαμότο.
Η νέα μοτοσικλέτα αναμένεται να έρθει στην Ιταλία το Σάββατο, αλλά η ομάδα δεν θα έχει την δυνατότητα να την δοκιμάσει, οπότε αποφάσισε να το κάνει αυτό την ερχόμενη Δευτέρα. Στόχος της Honda είναι να λύσει τα όποια προβλήματα chatter ταλανίζουν αυτή τη σεζόν τους Στόνερ και Πεντρόζα.
Οι παρουσίαση νέων πιο μαλακών ελαστικών από την Bridgestone τόσο πίσω όσο και μπροστά μπορεί αν βοήθησε σημαντικά στο άμεσο ζέσταμα (των ελαστικών), αλλά πονοκεφαλιάζει την ιαπωνική εργοστασιακή ομάδα λόγω των συνεχών αναπηδήσεων εμπρός (chatter). Κάτι για οποίο παραπονιούνται και οι δύο αναβάτες της Repsol Honda.
Σύμφωνα με τον Σουχέι Νακαμότο, η Honda θα φέρει στην Ιταλία μία εντελώς νέα μοτοσικλέτα, η οποία δοκιμάστηκε στις πίστες της Σουζούκα, του Μοντέγκι και του Σούγκο χωρίς να παρουσιάσει το συγκεκριμένο πρόβλημα.
«Θα έχουμε μία εντελώς νέα μοτοσικλέτα να δοκιμάσουμε τη Δευτέρα. Θα υπάρχει μία για τον Ντάνι και μία για τον Κέισι. Πρόκειται για μία εντελώς νέα σχεδίαση. Η μοτοσικλέτα θα φτάσει το Σάββατο. Δεν θα έχουμε χρόνο να την δοκιμάσουμε αυτό το σαββατοκύριακο, αλλά θα το κάνουμε την Δευτέρα. Μοιάζει παρόμοια αλλά φέρει πολλές αλλαγές. Δεν γνωρίζουμε αν η κατεύθυνση που πήραμε είναι η σωστή ή δεν θα λύσει το πρόβλημα με το chatter διότι στην Ιαπωνία είναι πολύ δύσκολο να έχεις κάτι τέτοιο. Τη δοκιμάσαμε στη Σουζούκα, στο Μοντέγκι και στο Σούγκο, αλλά με τον δοκιμαστή δεν παρουσιάστηκε αυτό το πρόβλημα. Δεν θα είμαστε σίγουροι εάν έχει βελτιωθεί μέχρι ο Κέισι και ο Ντάνι την οδηγήσουν. Ισως αυτό θα ήταν μία βοήθεια στο θέμα του chatter ή στο θέμα χειρισμού της. Για να λύσουμε το chatter έχουμε χάσει στην απόδοση. Ανυπομονώ να δω αυτή τη μοτοσικλέτα στις δοκιμές της Δευτέρας».
Όπως αποκάλυψε ο Νακαμότο η νέα μοτοσικλέτα εμφανισιακά δεν φέρει σημαντικές αλλαγές σε σχέση με την τωρινή, αλλά κάτω από το φέρινγκ είναι εντελώς καινούργια. Καταρχήν έχει νέο, πιο δυνατό κινητήρα με τον Νακαμότο να ελπίζει σε καλύτερη οδική συμπεριφορά.
«Ο κινητήρας είναι καινούριος. Η ισχύς είναι λίγο καλύτερη. Το ίδιο ελπίζω και για τον οδική συμπεριφορά. Σε αυτόν τον τομέα όμως τα τεστ με τον δοκιμαστή και τον αναβάτη διαφέρουν αρκετά αφού οι στροφές δεν είναι οι ίδιες» τόνισε στο MCN ο εκτελεστικός αντιπρόεδρος του HRC.