Και για την Ducati η Λαγκούνα Σέκα, ο δέκατος γύρος του Παγκοσμίου πρωταθλήματος θα αποτελέσει σημείο εφαρμογής στην αγωνιστική πράξη μερικών από τις αναβαθμίσεις που έχει ετοιμάσει η Ιταλική ομάδα.
Αρχικά, προσανατολιζόταν να φέρει στις ΗΠΑ ένα νέο κινητήρα, αλλά τελικά αρκέστηκε σε μερικές βελτιώσεις τόσο στον υπάρχοντα κινητήρα όσο στο πλαίσιο και τα ηλεκτρονικά της Desmosedici. H ιταλική ομάδα αποφάσισε να παρουσιάζει σταδιακά στους επόμενους αγώνες τις αναβαθμίσεις που έχει ετοιμάσει.
Στόχος πάντως είναι να λυθούν τα όποια προβλήματα χειρισμού της GP12, κάτι για το οποίο παραπονιέται αρκετά το δίδυμο της Ducati, όπως επίσης το θέμα υποστροφής αλλά και η έλλειψη ισχύος με σχέση με τον ανταγωνισμό.
«Στη Λαγκούνα θα έχουμε μερικές αναβαθμίσεις που δοκιμάσαμε στο Μουτζέλο και αυτές θα ακολουθηθούν από νέες στους επόμενους αγώνες. Θα εξακολουθήσουμε να δουλεύουμε πάνω στο στήσιμο που συνεχίζουμε να τελειοποιούμε σύμφωνα με τις σεβαστές ανάγκες των αναβατών μας και θα σφραγίσουμε και για τους δύο τον τέταρτο κινητήρα. Όπως και ο τρίτος που ήδη χρησιμοποιείται, έτσι κι αυτός κατασκευάστηκε με τέτοιο τρόπο που καθιστά δυνατή τη χρήση νέων εξαρτημάτων τα οποία έχουν ως σκοπό τη βελτίωση της οδηγικής συμπεριφοράς.
Τα δύο επόμενα GP στις ΗΠΑ είναι προφανώς πολύ σημαντικά για τον Νίκι (σ.σ. Χέιντεν) και θα ήθελε να εκμεταλλευτεί την πρόοδο που υπήρξε τις τελευταίες εβδομάδες προκειμένου να τα πάει καλά μπροστά στους φανατικούς του φίλους. Ο Βαλεντίνο Ρόσι έφτασε πολύ κοντά στο βάθρο στο Μουτζέλο, αλλά θα πρέπει να προσπαθήσουμε να του δώσουμε τη δυνατότητα να είναι πιο αποτελεσματικός και στις κατατακτήριες», σημείωσε ο team manager της Ducati, Βιτόριο Γκουαρέσκι.
O Βαλεντίνο Ρόσι παραδέχθηκε ότι η Λαγκούνα Σέκα είναι μία δύσκολη πίστα ενώ τόνισε ότι οι αναβαθμίσεις που θα παρουσιάσει η Ducati εκεί είναι ένα πολύ μικρό δείγμα της δουλειάς που έχει γίνει.
«Η Λαγκούνα είναι μία δύσκολη πίστα με πολλές αλλαγές στο υψόμετρο, αλλά την ίδια στιγμή είναι όμορφή και διασκεδαστική εν μέρει επειδή είναι μάλλον παλαιομοδίτικη. Πραγματικά μου αρέσουν οι θεατές και η γενική αίσθηση που υπάρχει εκεί. Αν και η τελευταία μου δοκιμή στο Μουτζέλο ολοκληρώθηκε νωρίς, ήμασταν σε θέση να αρχίσουμε να δουλεύουμε πάνω σε μερικές λεπτομέρειες, τις οποίες πιθανότατα θα μπορέσουμε να χρησιμοποιήσουμε στη Λαγκούνα Σέκα. Ακομη κι αν μιλάμε για ένα μικρό ποσοστό του πακέτου που ετοιμάζουμε στην Ducati. Πέρυσι στην Λαγκούνα τα πήγαμε καλά. Φέτος θα δούμε τι θα γίνει».
Για τον Νίκι Χέιντεν ο αγώνας αυτός, όπως και ο επόμενος στην Ιντιανάπολις, έχει ιδιαίτερη σημασία καθώς τρέχει πλέον εντός έδρας. Ο Αμερικανός θέλει να αποζημιώσει με την απόδοσή του τους χιλιάδες φίλους του που θα έρθουν στην πίστα να του συμπαρασταθούν.
«Σίγουρα μου αρέσει η Λαγκούνα. Ανυπομονώ να πάω εκεί και να δω τους συμπατριώτες μου και όλους τους φίλους μου στο paddock. Τελευταία, βρισκόμαστε λίγο πιο κοντά στην κορυφή, αλλά τώρα πλέον δεν είναι η ώρα για ξεκούραση. Χρειάζεται να συνεχίσουμε να δουλεύουμε, διότι τώρα τα οφέλη θα είναι ακόμη πιο δύσκολα. Σίγορυα η Λαγκούνα δεν είναι εύκολη και αμφιβάλω αν οι χρόνοι ανά γύρο θα είναι πολύ διαφορετικοί με τα 1000 κ.εκ. από ότι με τα 800 κ.εκ. Δεν είμαι σίγουρος αν θα χρησιμοποιήσουμε καν την έκτη ταχύτητα. Τα νέα ελαστικά θα πρέπει να δουλε΄ψουν καλύτερα στη Λαγκούνα, ιδίως τα πιο κρύα πρωΐνά και από την δεξιά πλευρά. Ο στόχος μου είναι ξεκάθαρος: να πάω εκεί, να διασκεδάσω και να προσπαθήσω να πάρω το καλύτερο αποτέλεσμα της χρονιάς», δήλωσε ο Νίκι Χέιντεν, ο οποίος στη συγκεκριμένη πίστα το 2005 πανηγύρισε την πρώτη του νίκη στα MotoGP.