Η ημέρα του Ντάνι Πεντρόζα ήταν η σημερινή στην πίστα της Λαγκούνα Σέκα, στην Καλιφόρνια.
Ο Ισπανός αναβάτης επικράτησε και στις δύο περιόδους των ελεύθερων δοκιμών, βελτιώνοντας μάλιστα τους χρόνους του. Ο Πεντρόζα εκμεταλλεύτηκε τη νέα RC213V που είχε στα χέρια του με τον επίσης νέο πλαίσιο και κινητήρα, καταφέρνοντας έτσι να κινηθεί ταχύτερα από τον Χόρχε Λορένθο, ο οποίος τόσο το πρωί όσο και το απόγευμα έμεινε δεύτερος.
Παρά το γεγονός ότι το απόγευμα έτρεχε με τα σκληρότερα ελαστικά της Bridgestone, ο Πεντρόζα με τη νέα μοτοσικλέτα κατάφερε να βελτιώσει το ρεκόρ της πίστας. Παρ’όλα αυτά δεν έχει αποφασίσει ακόμη αν θα αγωνιστεί την Κυριακή με τη νέα RC213V ή όχι.
Στην ταχύτητα του αναβάτη της Repsol Honda όσο κι αν προσπαθούσε ο Χόρχε Λορένθο ήταν αδύνατο να απαντήσει. Ο Ισπανός αρκέστηκε έτσι στη δεύτερη θέση και στις δύο περιόδους, αν και στην τελευταία έχασε πολύτιμο χρόνο σε λάθος στήσιμο της μοτοσικλέτας. Οπως ο Πεντρόζα, έτσι και ο Λορένθο το απόγευμα αποφάσισε να δουλέψει με την πιο σκληρή γόμα και να συλλέξει πολύτιμες πληροφορίες.
Ο Κέισι Στόνερ παρακολουθούσε τη μάχη των δύο Ισπανών πρωτοπόρων από την τρίτη θέση το πρωί αλλά και το απόγευμα. Ο Αυστραλός είχε επιλέξει να μη δοκιμάσει τη νέα μοτοσικλέτα της Repsol Honda, αλλά στο υπάρχουν πλαίσιο να φέρει μόνο το νέο V4 κινητήρα.
«Ξαλαφρωμένος» από το βάρος της ανακοίνωσης της απόφασής του να φύγει στο τέλος της χρονιάς από την Υahmaha, ο Μπεν Σπις παρουσίασε σήμερα ένα άλλο πρόσωπο, πιο ανταγωνιστικό. Ο Τεξανός αναβάτης τερμάτισε στην τέταρτη θέση τόσο το πρωί όσο και το απόγευμα.
Η σειρά δεν άλλαξε ούτε και για τις επόμενες θέσεις, αφού ο Αντρέα Ντοβιτσιόζο ήταν ταχύτερος του teammate του Καλ Κρούτσλοου. Ετσι, ο Ιταλός ήταν πέμπτος και ο Βρετανός έμεινε έκτος. Σε αυτό συνέβαλε και μία άσχημη αλλά ανώδυνη πτώση που είχε στην στροφή δέκα της πίστας.
Πάντως ο Κρούτσλοου δεν ήταν ο μοναδικός άτυχος σήμερα, αφού ο κατάλογος με τις πτώσεις ήταν μακροσκελής. Σημαντικότερη και πιο άσχημη ήταν το απόγευμα του Βαλεντίνο Ρόσι όταν έχασε το μπροστινό της GP12 και έπεσε άσχημα στην στροφή δέκα με αποτέλεσμα. Ο Ιταλός ευτυχώς δεν είχε τραυματιστεί αλλά έγινε η αιτία να βγει κόκκινη σημαία. Κι όλα αυτά δέκα μόλις λεπτά πριν τη λήξη της διαδικασίας ενώ προσπαθούσε να βελτιώσει τον χρόνο του. Το πρωί είχε καταφέρει να τερματίσει έβδομος. Για μία ακόμη φορά σε δοκιμές ο Νίκι Χέιντεν ανέβασε την Ducati στην υψηλότερη, δυνατή, σχέση που ήταν η έβδομη.
O Αλβάρο Μπαουτίστα συνεχίζει να είναι άτυχος και μετά την Ιταλία, αφού το απόγευμα έπεσε στην ίδια στροφή με τον Βαλεντίνο Ρόσι, μόνο που αυτό έγινε νωρίτερα από τον Ιταλό. Παρόλα αυτά ο αναβάτης της San Carlo Honda Gresini ολοκλήρωσε την διαδικασία το απόγευμα από την δέκατη θέση.
Θετική ήταν η πρώτη επαφή του Στέφαν Μπραντλ με την πίστα της Λαγκούνα Σέκα. Ο Γερμανός ιδίως το απόγευμα βελτίωσε τον χρόνο του και απείχε 1,5 δευτ. από τον πρωτοπόρο Πεντρόζα. Και στις δύο δοκιμές ο «ρούκι» της κατηγορίας τερμάτισε στην όγδοη θέση.
Ο Κόλιν Εντουαρτς απέδειξε το πρωί ότι γνωρίζει την πίστα αρκετά καλά. Για αυτό άλλωστε τον λόγο ήταν ενδέκατος και πρώτος στις CRT μοτοσικλέτες. Το απόγευμα ο Αλειξ Εσπαργκάρο κατάφερε να επικρατήσει, φτλανοντας και την ενδέκατη θέση στην γενική κατάταξη.
Ο τραυματίας Κάρελ Αμπραχαμ που επέστρεψε μετά από καιρό στην αγωνιστική δράση, ήταν 13ος το πρωί και 16ος το απόγευμα ενώ ο Τόνι Ελίας που αντικαθιστά τον επ΄σιης τραυματία Χέκτορ Μπαρμπερά, τερμάτισε 15ος στην πρώτη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών και 14ος στη δεύτερη.
Το ραντεβού όλων είναι αύριο λίγο πριν τις δώδεκα το βράδυ για τις κατατακτήριες.
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΦΟΥΣΙΑΝΗ - [email protected]