Τα εκκρεμή ζητήματα του καθηγητικού κλάδου και των σχολείων βρίσκονται στο επίκεντρο πολυσέλιδου υπομνήματος της ΟΛΜΕ, που επιδόθηκε στον υπουργό Παιδείας, με αφορμή τη συνάντηση του με τη διοίκηση της ομοσπονδίας των καθηγητών.
Τα εκκρεμή ζητήματα του καθηγητικού κλάδου και των σχολείων βρίσκονται στο επίκεντρο πολυσέλιδου υπομνήματος που επέδωσε στον υπουργό Παιδείας Κωνσταντίνο Αρβανιτόπουλο η διοίκηση της ΟΛΜΕ, σε εφ' όλης της ύλης σημερινή συνάντησή τους.
Κυρίαρχο θέμα αναδεικνύεται και πάλι «η ελλιπής χρηματοδότηση των σχολείων», αλλά τίθενται και ζητήματα σχετικά με τις καταργήσεις - συγχωνεύσεις σχολικών μονάδων και υποστηρικτικών δομών εκπαίδευσης, σε συνδυασμό με τη «δραματική επιδείνωση της εργασιακής, οικονομικής, κοινωνικής και επιστημονικής θέσης του εκπαιδευτικού», που κατά την ΟΛΜΕ δημιουργεί ένα εκρηκτικό μείγμα διάλυσης του δημόσιου σχολείου.
Μεταξύ των αιτημάτων των καθηγητών είναι να μην προωθηθούν τα σχέδια νόμων για το γενικό και τεχνολογικό λύκειο και να αρχίσει άμεσα διάλογος υπουργείου Παιδείας - εκπαιδευτικών. Επίσης, ζητούν να μην κλείσει κανένα σχολείο και να νομοθετηθεί ως ανώτατο όριο μαθητών ανά τμήμα στους 20- 25, ανάλογα με τον τύπο του σχολείου.
Κάθετα αρνητική εμφανίζεται η ΟΛΜΕ και για το νέο μισθολόγιο - βαθμολόγιο στο δημόσιο, καθώς θεωρεί ότι εξαθλιώνει οικονομικά τους εκπαιδευτικούς και συνδέει τη βαθμολογική και μισθολογική εξέλιξη με την απόδοση και την αξιολόγηση.
Τέλος, οι καθηγητές αναφέρονται εκτενώς στο ζήτημα της αξιολόγησης, χαρακτηρίζοντάς την «χειραγώγηση των εκπαιδευτικών», που φέρνει την υποταγή, τη μισθολογική καθήλωση, την άρση της μονιμότητας και τις απολύσεις.
Σύμφωνα με τη διοίκηση της ΟΛΜΕ, ο Κ. Αρβανιτόπουλος επιφυλάχθηκε να δώσει απαντήσεις σε νέα συνάντησή τους, η οποία δεσμεύτηκε ότι θα γίνει πριν από την έναρξη του σχολικού έτους.