Κορυφώνεται η φημολογία επιστροφής του Βαλεντίνο Ρόσι στην Yamaha.
Τα τελευταία 24ωρα εντείνονται τα δημοσιεύματα που θέλουν τον επτά φορές παγκόσμιο πρωταθλητή να έχει συμφωνήσει με την παλιά του ομάδα.
Η αρχή του τελευταίου επεισοδίου έγινε από τα social media όπως το twitter και το facebook μετά από ένα σχόλιο του Νίαλ Μακένζι πρώην αναβάτη των 500 κ.εκ. του Παγκοσμίου πρωταθλήματος ότι ένας πασίγνωστος Ιταλός αναβάτης θα οδηγεί μια μπλε μοτοσικλέτα το 2013. Οπως αναφέρεται ο Μακένζι βρισκόταν στην έδρα της Yamaha Motor Europe στην Ολλανδία και είδε τον Ρόσι εκεί. Ακολούθησε πλήθος σχολίων και δημοσιευμάτων για το γεγονός χωρίς ωστόσο να έχει γίνει κάτι επισήμως γνωστό.
Ο Λορένθο πάντως παραδέχθηκε δημόσια ότι κατά την διάρκεια του αγώνα στο Μουτζέλο, η Yamaha και πιο συγκεκριμένα το «αφεντικό» thw, Λιν Γιάρνις, τον ενημέρωσε για μία πιθανή επιστροφή του «γιατρού» στην ομάδα. Αλλωστε όπως αναφέρεται, η Yamaha θεωρεί ότι ως πρώτος αναβάτης ο Ισπανός θα πρέπει να λέει την γνώμη σε όλες τις σημαντικές αποφάσεις που επηρεάζουν το μέλλον της Yamaha.
«Ηδη μου έχει μιλήσει (σ.σ. ο Λιν Γιάρνις) για αυτό το θέμα στον τελευταίο αγώνα και από μέρους μου όλα είναι οκ. Θα πρέπει να επικεντρωθώ στην δουλειά μου και αυτό αφορά στο να προσπαθώ να κερδίζω αγώνες με την Yamaha. Δε με ενδιαφέρει τόσο ποιός θα είναι ο teammate μου. Για τα ΜΜΕ ήταν υπέροχο και ίσως για την Yamaha να είναι κάτι το καλό να προσπαθήσουν να υπογράψουν με τον Βαλεντίνο και να επιστρέψουν με δύο μοτοσικλέτες στην πρώτη και δεύτερη θέση. Ποτέ δεν ανησυχούσα για το ποιός θα είναι ο συνεργάτης μου και όταν διαπραγματευόμουν το συμβόλαιο μου, δεν σκεφτόμουν τον δεύτερο αναβάτη», δήλωσε ο Λορένθο στο MCN.
Η σχέση πάντως των δύο αναβατών στο παρελθόν δεν ήταν η καλύτερη δυνατή με την κόντρα τους να είναι παγκοσμίως γνωστή.
Σε ό,τι αφορά στο Ρόσι, αναμένεται να ανακοινώσει την απόφασή του την επόμενη εβδομάδα. Ο Ιταλός πάντως έχει συνδυάσει το όνομά του με την Yamaha καθώς με αυτή έχει κατακτήσει τους τέσσερις από τους επτά παγκόσμιους τίτλους του (2004, 2005, 2008, 2009).
Η μετακίνησή του στην Ducati το 2011 δεν κρίνεται επιτυχημένη καθώς στους 27 αγώνες που έχει αγωνιστεί μέχρι στιγμής έχει καταφέρει να βρεθεί στο βάθρο των νικητών μόλις δύο φορές, χωρίς να ανέβει στο υψηλότερο σκαλί.