Τη δυνατότητα απενεργοποίησης των διαφημίσεων που είναι ενσωματωμένες στα νέα Kindle Fire δίνει η Amazon στους αγοραστές, αντί του χρηματικού αντιτίμου των 15 επιπλέον δολαρίων.
Τη δυνατότητα απενεργοποίησης των διαφημίσεων που είναι ενσωματωμένες στα νέα Kindle Fire δίνει η Amazon στους αγοραστές, αντί του χρηματικού αντιτίμου των 15 επιπλέον δολαρίων.
Η εταιρεία παρουσίασε τα νέα της μοντέλα, που αναμένεται να αμφισβητήσουν την κυριαρχία του iPad στα tablets, την περασμένη εβδομάδα. Τα νέα μέλη της «οικογένειας» του Kindle Fire κυκλοφορούν σε «special offer» εκδόσεις, που παρουσιάζουν διαφημίσεις όταν οι συσκευές είναι «κλειδωμένες», σε μία κίνηση η οποία, κατά την εταιρεία, βοηθά στο να παραμένουν οι τιμές σε χαμηλά επίπεδα. Ωστόσο, σύμφωνα με την Amazon, δεν θα υπήρχε η δυνατότητα πληρωμής ενός επιπλέον ποσού για να απενεργοποιηθεί αυτό το χαρακτηριστικό (κάτι που υπήρχε στους «προκατόχους»), κάτι που προκάλεσε έντονες αντιδράσεις από πλευράς του καταναλωτικού κοινού.
Όπως φαίνεται, η Amazon «έκρουσε πρύμνα», καθώς, σύμφωνα με νέες πληροφορίες, η εταιρεία θα δίνει τη δυνατότητα απενεργοποίησης των «special offers» από όποιους χρήστες επιθυμούν να πληρώσουν επιπλέον 15 δολάρια. Όπως είπε εκπρόσωπος της εταιρείας, «με το Kindle Fire και το Kindle Fire HD θα υπάρχει επιλογή απενεργοποίησης των special offers για 15 δολάρια. Ξέρουμε από τη σειρά των Kindle e-reader ότι στους πελάτες μας αρέσουν οι special offers μας, και είναι πολύ λίγοι αυτοί που επιθυμούν να τις απενεργοποιούν. Είναι χαρά μας να δώσουμε αυτή την επιλογή στους πελάτες μας».